Oikonomou pisoi
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

«Ικανοποίηση» για τα ψηφίσματα περί Αδριατικής οδού

Εικόνα του άρθρου «Ικανοποίηση» για τα ψηφίσματα περί Αδριατικής οδού
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/12/2020, 19:00
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Την ικανοποίησή τους εκφράζουν για την αποδοχή ψηφίσματος για την Αδριατική οδό από την ΚΕΔΕ, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου Χρήστος Ντακαλέτσης και ο δήμαρχος Ζίτσας, Μιχάλης Πλιάκος.

Ο μεν κ. Ντακαλέτσης αναφέρεται στο ψήφισμα λέγοντας ότι η πρωτοβουλία «έρχεται να προστεθεί σε μια προσπάθεια ετών των φορέων της Ηπείρου» για την ανάγκη ολοκλήρωσης του οδικού άξονα της Ιόνιας μέχρι τα σύνορα.

«Τώρα πλέον, με την προοπτική χρηματοδοτικής ένταξης του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, τα πράγματα είναι πιο αισιόδοξα. Ελπίζουμε ότι με την έγκριση της πρότασης της ελληνικής κυβέρνησης για το Ταμείο Ανάκαμψης, μια εκκρεμότητα ετών για την Ήπειρο θα κλείσει» αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Ντακαλέτσης.

Ο δε κ. Πλιάκος τονίζει ότι «με ικανοποίηση διαπιστώνουμε πως η πολύχρονη προσπάθειά μας με αλλεπάλληλα έγγραφα, να δημιουργηθεί ‘μέτωπο’ πίεσης προς τα αρμόδια Υπουργεία   για να δημοπρατηθεί-κατασκευαστεί ο οδικός άξονας Ιωάννινα –Κακαβιά και να συνδεθεί με την Ιόνια βρίσκει, έστω και με καθυστέρηση, συμμάχους στα συνδικαλιστικά μας όργανα».

Ο δήμαρχος Ζίτσας αναφέρεται και αυτός σε «αναπτερωμένες ελπίδες» με το ενδεχόμενο «να χρηματοδοτηθεί το εν λόγω έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Υπενθυμίζει δε παλιότερες παρεμβάσεις του, από το 2018 προς τη ΠΕΔ.

«Εμείς στην παρούσα φάση το μόνο που θέλουμε να ευχηθούμε είναι να έχει ευτυχή έκβαση η όλη προσπάθεια προκειμένου να μπορέσουμε κάποτε να δούμε αυτό το τόσο σημαντικό οδικό έργο για το Δήμο μας, να υλοποιείται με τους καλύτερους όρους και προϋποθέσεις».

Το ψήφισμα της ΚΕΔΕ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «η Αδριατική Οδός ή ‘μπλε διάδρομος’ αλλά και ‘Πράσινη διαδρομή’, όπως είναι γνωστός ο οδικός άξονας που θα ξεκινάει από την Τεργέστη και θα φτάνει μέχρι την Καλαμάτα, αποτελεί ένα έργο που φιλοδοξεί να εξυπηρετήσει τις χώρες του τόξου της Αδριατικής και ένα έργο που, όποιος κοιτάξει το χάρτη, θα καταλάβει αμέσως τη σημασία που θα έχει για τη χώρα μας και ιδιαίτερα για τον δυτικό άξονά της».

Έχει ενδιαφέρον ότι απουσιάζουν πλέον οι νύξεις για το μέγεθος του δρόμου, ο οποίος θα είναι τρίιχνος, μετά το Καλπάκι. Μόλις 11 μήνες πριν, γίνονταν συσκέψεις στο γραφείο του προέδρου της Βουλής προκειμένου να βρεθεί λύση για το μέγεθος του δρόμου. Τώρα, οι ενστάσεις μάλλον έχουν εκλείψει και οι φορείς είναι ικανοποιημένοι από τον «τρίιχνο» (δύο λωρίδες εκατέρωθεν δηλαδή και η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης εναλλάξ, η οποία όμως δεν χρησιμοποιείται για κυκλοφορία, τυπικά).

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back