Λυκ πίσω
ΕΛΛΑΔΑ

Η «λιγότερο κοστοβόρα» σιδηροδρομική σύνδεση

Εικόνα του άρθρου Η «λιγότερο κοστοβόρα» σιδηροδρομική σύνδεση
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2021, 18:42
ΕΛΛΑΔΑ

Για το θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης  Ελλάδας - Αλβανίας μέσω Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς, μίλησε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης, κατά την περιοδεία του σε Κοζάνη και Καστοριά.

Είπε χαρακτηριστικά ότι «υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και ότι πρόθεση του υπουργείου αλλά και του ΟΣΕ είναι να εξετάσουν την βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση».

Υπογράμμισε ότι η διαδρομή προς Πόγραδετς μέσω Φλώρινας Κρυσταλλοπηγής είναι «η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι. «Θέλουμε ένα έργο που θα τελειώσει σε πάνω από 10 χρόνια η ένα έργο που θα γίνει αρκετά νωρίτερα» συμπλήρωσε επίσης ο κ. Κεφαλογιάννης επισημαίνοντας παράλληλα ότι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ότι αφορά την διαδρομή.

«Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες».

Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των υδατοδρομίων υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση απλούστευε τις διαδικασίες αδειοδότησης και κάλεσε τον δήμο Καστοριάς αλλά και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας «να φέρουν προς αξιολόγηση τις μελέτες τους για την ίδρυση υδατοδρομίων προκειμένου να τρέξει και η αντίστοιχη χρηματοδότηση» για την κατασκευή των αναγκαίων υποδομών.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back Ντοτη3