Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Η «επικοινωνία της ΔΕΥΑΙ»

Εικόνα του άρθρου Η «επικοινωνία της ΔΕΥΑΙ»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/09/2021, 11:29
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Για ζητήματα της ΔΕΥΑΙ μίλησε στο χτεσινό (6/9) δημοτικό συμβούλιο ο πρόεδρός της, Άρης Μπαρτζώκας.

Είπε ότι φέτος το καλοκαίρι, το οποίο χαρακτήρισε «ξηρό», με πολλές μέρες ψηλών θερμοκρασιών, «η ΔΕΥΑΙ ανταποκρίθηκε στο μέγιστο βαθμό και όσα προβλήματα προέκυψαν αντιμετωπίστηκαν άμεσα».

Ο κ. Μπαρτζώκας πρόσθεσε ότι οι βλάβες στο δίκτυο «ήταν ανάλογες των παρελθόντων ετών», προκειμένου να δικαιολογηθεί για την κριτική που δέχτηκε η επιχείρηση.

Είπε δε ότι η διαφορά είναι ότι φέτος, «όταν υπάρχει βλάβη που απαιτεί διακοπή νερού για διάστημα άνω των δύο ωρών, τότε αυτές δημοσιοποιούνται κάτι που δεν συνέβαινε την προηγούμενη δημοτική περίοδο».

Αν όμως η νυν διοίκηση της ΔΕΥΑΙ δεν μπορεί να επιφέρει κάποια σημαντική βελτίωση στο θέμα των βλαβών, που δεν μπορούν να της χρεωθούν ως άμεση ευθύνη, έχει αποτύχει ακριβώς σε αυτό που παρουσιάζει ως βελτίωση ο κ. Μπαρτζώκας, στην ενημέρωση.

Η ΔΕΥΑΙ δεν ενημερώνει. Δεν έχει δικό της email, δεν έχει επίσημη σελίδα στο facebook. Αυτό που έχει είναι ένα βελτιωμένο site, στο οποίο αναρτούνται και οι διακοπές.

Κατά τα λοιπά, οι πολίτες για να ενημερωθούν άμεσα για κάποια βλάβη, θα πρέπει να έχουν… φίλο τον κ. Μπαρτζώκα στο facebook. Επίσης, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΙ επιμένει να στέλνει τα δελτία Τύπου της εταιρίας από το email του (το πανεπιστημιακό, ούτε καν το προσωπικό) και όχι από email της εταιρίας.

Κοινώς, η ενημέρωση είναι μια σχεδόν προσωπική υπόθεση του προέδρου. Ακόμα και με τις καλύτερες προθέσεις, η τακτική είναι λανθασμένη και συχνά, ελλιπής και αναποτελεσματική.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back