Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

ΔΕΥΑΙ: Κακή συγκυρία για αυξημένους λογαριασμούς…

Εικόνα του άρθρου ΔΕΥΑΙ: Κακή συγκυρία για αυξημένους λογαριασμούς…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/04/2022, 11:25
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Μόνο απλή δεν είναι η κατάσταση που δημιουργούν οι αναδρομικές χρεώσεις για κατανάλωση νερού, κυρίως στην περιοχή του Περάματος, που στέλνει αυτή την εποχή η ΔΕΥΑΙ.

Προφανώς, το πρόβλημα ότι για αρκετό καιρό (χρόνια, μάλιστα), υπήρχαν νοικοκυριά που δεν πλήρωναν την πραγματική τους κατανάλωση σε νερό, δεν οφείλεται στην παρούσα διοίκηση, μόνο. Βαραίνει συνολικά τις διοικήσεις της ΔΕΥΑΙ και του Δήμου Ιωαννιτών, είτε αντιπολιτευόμενες τώρα ή παλιά, είτε συμπολιτευόμενες τώρα (ή παλιά). Η εξήγηση ότι δεν υπήρχε μέριμνα για να καταγράφονται οι καταναλώσεις δεν επαρκεί, ούτε ήταν λύση οι διοικήσεις να «θάβουν» το θέμα κάτω από λειψή ενημέρωση.

Έτσι, σε περιοχές όπως η Αγία Μαρίνα και Κρανούλα, έρχονται λογαριασμοί νερού διπλάσιου και τριπλάσιουκόστους, από τους συνηθισμένους. Φανταστείτε ένα νοικοκυριό που ξαφνικά, παίρνει ένα λογαριασμό  500 ευρώ για νερό, ενώ ήδη πχ έχει άλλα 500-600 για ρεύμα, το οποίο ως γνωστόν διατίθεται ως είδος πολυτελείας στην Ελλάδα, ελέω ρήτρας αναπροσαρμογής.

Η ΔΕΥΑΙ, σε μια κίνηση καλής θέλησης πριν από ένα μήνα, ανακοίνωσε ότι οι χρεώσεις δεν θα γίνουν με βάση τις υψηλές κλίμακες (καθώς συσσωρεύτηκαν τα κυβικά, λόγω των τριετών και πλέον, που κανείς δεν μετρούσε τα ρολόγια), αλλά με την πρώτη κλίμακα, ενώ θα γίνουν και άτοκοι διακανονισμοί.

Οι καιροί ου μενετοί όμως για καλές θελήσεις και πολύ περισσότερο απέναντι στην ΔΕΥΑΙ που διαχρονικά πουλάει ακριβά, με μέτριες στην καλύτερη περίπτωση, υπηρεσίες. Επίσης, η διοίκηση φέρει πάντα ένα μέρος της ευθύνης, είτε για τις δικές της αποφάσεις, είτε των προηγούμενων…

Σημειώνεται ότι καταναλωτές στις προαναφερθείσες περιοχές, αναφέρουν ότι έπαιρναν κανονικά εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και τους πλήρωναν. Τώρα που οι ιδιώτες καταμετρητές πληρώνονται με το ρολόι όμως γίνονται αντιστοιχήσεις και οι μετρήσεις βγαίνουν μεγάλες. Δεν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πολιτική να στέλνει μια επιχείρηση χρεώσεις που είναι λανθασμένες ή ανακριβείς με δική της ευθύνη και μετά να ζητάει περισσότερα χρήματα σε δεύτερο χρόνο και σε κάκιστη συγκυρία.

Ήδη, κάτοικοι των περιοχών έχουν προσφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τη συγκεκριμένη εξέλιξη, η οποία προσθέτει ακόμα έναν «πονοκέφαλο» στη διοίκηση της ΔΕΥΑΙ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back