Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Τι λέει το tripadvisor για τα Γιάννενα;

Εικόνα του άρθρου Τι λέει το tripadvisor για τα Γιάννενα;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/08/2022, 12:10
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Στην εποχή της ψηφιακής προβολής και του «περιεχομένου» στα διάφορα μέσα, ο συνδυασμός με την τουριστική «βαριά βιομηχανία» όπως εσφαλμένα αποκαλείται, είναι αναπόφευκτος.

Η περιοχή των Ιωαννίνων πασχίζει να αυξήσει το δικό της τουριστικό μέγεθος, με κάποια αποτελέσματα, όχι εντυπωσιακά. 

Ένα κριτήριο είναι η παρουσία στο Tripadvisor, τον πιο διαδεδομένα «ψηφιακό τουριστικό οδηγό».

Η περιοχή των Ιωαννίνων συγκεντρώνει μέχρι σήμερα, 14 Αυγούστου 2022, 32.603 κριτικές και γνώμες συνολικά.

Ως γνωστόν, στο Tripadvisor μπορούν οι επισκέπτες-τριες να γράψουν κριτική για ο,τιδήποτε, υλικό και άυλο σημείο ενδιαφέροντος.

Για παράδειγμα, πιο ψηλά στα σημεία αναφοράς είναι η Παμβώτιδα (905 κριτικές) και αμέσως μετά ακολουθούν τα εξής: Το Κάστρο (859), το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας Π. Βρέλλη (799), το Μουσείο Αλή Πασά και Προεπαναστατικής Περιόδου (419), το Μουσείο Αργυροτεχνίας (431), το Σπήλαιο Περάματος (321). Εννοείται ότι εμβόλιμα υπάρχουν άλλων ειδών αναφορές για ξενοδοχεία και καταλύματα, εστιατόρια κ.λπ.

Το Αρχαιολογικό Μουσείο των Ιωαννίνων έχει 141 αναφορές και το Ρολόι, το πιο χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς στο κέντρο της πόλης, 125.

Για να γίνει αντιληπτό το ετεροβαρές τουριστικό αποτύπωμα, η Πάργα έχει 54.546 αναφορές στην εφαρμογή, περισσότερες από όσες έχουν τα Γιάννενα και το Ζαγόρι, μαζί. H δε περιοχή της Πρέβεζας, 69.164 κριτικές και γνώμες.

Οι αναφορές που επιστρέφουν οι αναζητήσεις στα τουριστικά portals δεν αποτυπώνουν όλη την τουριστική πραγματικότητα, αλλά ένα ενδιαφέρον κομμάτι της ψηφιακής εικόνας μιας περιοχής, που περικλείει και ένα τμήμα της πραγματικότητας.

Για τη διαμόρφωση της τελευταίας, δεν επαρκούν απλά οι δαπάνες ψηφιακής προβολής, ειδικά όταν αυτές είναι αποσπασματικές, σε χρόνο, συνέχεια και στόχευση.

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι οι μηχανές αναζήτησης είναι φτιαγμένες από εταιρίες, βασίζονται στην υποκειμενική κρίση και τα αποτελέσματα που επιστρέφουν είναι βασικά ποσοτικά. Οπότε, πρέπει να ξέρεις και τη ζητάς από αυτές…

ΣΧΟΛΙΑ
perastikos
Η Ένωση Επαγγελματιών Τουρισμού της περιοχής, πρέπει άμεσα να στήσει υποστηρικτικό τμήμα προβολής της περιοχής στο ίντερνετ (youtube, fb κλπ), που έργο του θα είναι η προβολή της πόλης στο διαδίκτυο. Μωρό που δεν κλαίει, δεν τρώει! Μην τα περιμένουν έτοιμα!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3