ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Στο «Πράσινο Ταμείο» τα πεζοδρόμια της 28ης Οκτωβρίου

Εικόνα του άρθρου Στο «Πράσινο Ταμείο» τα πεζοδρόμια της 28ης Οκτωβρίου
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/06/2022, 17:03
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

«Ολοκλήρωση συνδέσεων υφιστάμενων δικτύων πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων» είναι ο τίτλος του έργου που εξασφαλίζει χρηματοδότηση από το «Πράσινο Ταμείο».

Την ένταξη του έργου ανακοίνωσε ο Δήμος Ιωαννιτών. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 1,3 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση από το «Πράσινο Ταμείο» ανέρχεται σε 762.430 ευρώ, με το υπόλοιπο ποσό να καλύπτεται προφανώς από ιδίους πόρους του Δήμου Ιωαννιτών.

Ποιο έργο είναι αυτό; Μπορεί ο τίτλος να είναι εντυπωσιακός, αλλά επί της ουσίας το έργο αφορά διαπλάτυνση πεζοδρομίων και κυρίως αυτών της 28ης Οκτωβρίου, όπου θα καταργηθεί η στάθμευση στην αριστερή πλευρά του δρόμου. Υπενθυμίζεται ότι πριν από δύο εβδομάδες ο Δήμος ανακοίνωσε ότι θα τεθεί σε διαβούλευση η μελέτη ελεγχόμενης στάθμευσης, η οποία επεκτείνεται σε όλο το κέντρο της πόλης.

Παρεμβάσεις προβλέπονται επίσης στην προέκταση της Χαρ. Τρικούπη, σε τμήμα της Φ. Τζαβέλλα, στη Νότη Μπότσαρη και σε Κ. Φρόντζου-Δαγκλή.

Στην προέκταση της οδού Χαριλάου Τρικούπη θα διατηρηθεί η στάθμευση στην αριστερή πλευρά και θα δημιουργηθούν θέσεις φορτοεκφόρτωσης και ζώνη για τη στάθμευση μοτοποδηλάτων.

Στην οδό Νότη Μπότσαρη προβλέπεται η κατάργηση της στάθμευσης στην αριστερή πλευρά και η επέκταση των πεζοδρομίων. Επίσης θα διαμορφωθούν θέσεις αναμονής ταξί (καθώς θα καταργηθεί η «πιάτσα» στην 28ης Οκτωβρίου) και χώρος για την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Στην οδό Φώτου Τζαβέλα θα γίνει διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στις διασταυρώσεις και διαβάσεις πεζών σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Αντίστοιχης κλίμακας εργασίες θα γίνουν στις οδούς Φρόντζου-Δαγκλή.

«Πρόκειται για ορισμένες από τις σημαντικότερες αστικές οδούς στο κέντρο της πόλης οι οποίες εκτός από το ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα λειτουργικότητας (τόσο λόγω της κυκλοφορίας όσο και εξαιτίας της έλλειψης σύγχρονων υποδομών για την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών) αποτελούν στο σύνολό τους τον ‘συνδετικό κρίκο’ μεταξύ των πεζοδρομημένων τομέων του κέντρου της πόλης» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Δημαρχείου.

Για τον σχεδιασμό της αναμόρφωσης των οδών, ελήφθησαν υπόψη το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Ιωαννιτών και οι προβλέψεις για την ιεράρχηση και κυκλοφοριακή οργάνωση του οδικού δικτύου στο κέντρο της πόλης.

ΣΧΟΛΙΑ
Ελένη
Τα μεγάλα οχήματα ( π.χ λεωφορεία ) θα χωρούν να περάσουν στις οδούς Φρόντζου και Δαγκλή ?? ή μήπως όχι?? Η εξυπηρέτηση του Πολίτη έχει ληφθεί υπόψη?? Στο κέντρο δεν κυκλοφορούν μόνο έφηβοι , αλλά και πολίτες μεγαλύτερης ηλικίας.
Τζαναρτι
Θα βρεθεί ποτέ κάποιος δήμαρχος που θα ασχοληθεί με την πόλη; Όχι μόνο με τους κεντρικούς δρόμους, την "βιτρίνα" και την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιων. Με τις υπόλοιπες περιοχές. Με τους δημότες δηλαδή. Μαύρο...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back