Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 4-05-2022, 17:16
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Χτες 3/5 η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ιωαννιτών παρέλαβε μια μελέτη για την εκτενή εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης, στο μεγαλύτερο μέρος της αστικής περιοχής των Ιωαννίνων.

Η ίδια η μελέτη είχε μερικές, εκ πρώτης όψης ανακρίβειες, όπως για παράδειγμα ότι αποτυπώνονται χώροι στάθμευσης που είναι πλέον παιδικοί σταθμοί.

Στο δημοτικό συμβούλιο η επικεφαλής της παράταξης «Ιωάννινα_2023» Τατιάνα Καλογιάννη παρέθεσε μια ακόμα ασυμβατότητα: ότι σε μελέτη που παραλήφθηκε για άλλο έργο, πριν από λίγο καιρό, στον Δήμο Ιωαννιτών, προβλέπεται η κατάργηση στάθμευσης στην 28ης Οκτωβρίου.

Στη μελέτη της ελεγχόμενης στάθμευσης όμως, προβλέπονται στον ίδιο δρόμο 51 θέσεις πάρκινγκ.

Στην απάντησή του, ο δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ ανέπτυξε την επιχειρηματολογία ενός ανθρώπου που… δεν οδηγεί. Είπε ότι «οι θέσεις δεν είναι λίγες, απλώς δεν έχουμε κουλτούρα», κάτι που εν μέρει ισχύει, αν δεν οδηγήσει κάποιος στους δρόμους της πόλης, ειδικά τις ώρες αιχμής. Ωστόσο, ο κ. Ελισάφ δεν έδειξε να γνωρίζει επακριβώς την κατάσταση (αν και δεν είναι άμεση αρμοδιότητά του).

Μετέθεσε το πρόβλημα στους οδηγούς, λέγοντας ότι «προτιμάει κάποιος να περιφέρεται ψάχνοντας γιατί δεν θέλει να πάει στο πάρκινγκ», αγνοώντας μια σειρά παράγοντες:

  • Ότι για παράδειγμα, στην 28ης Οκτωβρίου όπου βρίσκονται πολλά ιατρεία, κόσμος σταματάει (κακώς) διπλοσειρά για να πάρει και να αφήσει ανθρώπους που τα επισκέπτονται.
  • Ότι στη Μ. Αλεξάνδρου, όπου επίσης πολλοί παρκάρουν (κακώς) διπλοσειρά στα σούπερ μάρκετ στα οποία γίνονται φορτοεκφορτώσεις τις περισσότερες ώρες της ημέρας.
  • Ότι στην οδό Δομπόλη, η οποία δεν περιλαμβάνεται καν στη μελέτη για την ελεγχόμενη στάθμευση, παρκάρουν πλέον αυτοκίνητα εκατέρωθεν του δρόμου, λόγω της εφορίας και ότι η απόσταση από τις «400 θέσεις ελεύθερου δημοτικού πάρκινγκ» δεν είναι δα και διπλανή. Σημειωτέον ότι εκεί (ενδεχομένως) θα πάνε και υπηρεσίες του Δήμου…
  • Ότι σε όλη την έκταση του κέντρου υπάρχουν πολλές κατοικίες με μόνιμους κατοίκους που δεν θα παρκάρουν ποτέ το όχημά τους μακριά από το σπίτι τους

Η κάπως παρωχημένη θέση του δημάρχου για τα κυκλοφοριακά ζητήματα «λειάνθηκε» λίγο από τη δήλωσή του ότι η συγκεκριμένη μελέτη «είναι σε στάδιο διαβούλευσης και θα ακολουθήσει την πορεία που πρέπει να ακολουθήσουν οι μελέτες» και ότι ενδεχομένως θα μεταβληθεί κιόλας.

200 λέξεις απομένουν.
  • perastikos
    perastikos
    Το πρόβλημα αυτών των "δηθενιών" προοδευτικοτήτων επίλυσης τοπικών δημοτικών προβλημάτων, είναι ότι καταλήγουν να εφαρμοστούν από επόμενη ή επόμενες δημοτικές θητείες, οι οποίες έχουν τελείως αντίθετη θέση. Είναι όμως υποχρεωμένες να τις εφαρμόσουν διότι οι πιστώσεις προέρχονται μόνο από ευρωπαικά κονδύλια/προγράμματα μέσψ εγκεκριμένων προγραμμάτων του Υπουργείου Εσωτερικών. Είναι δεσμευμένοι δηλαδή οι επόμενοι στις δεσμεύσεις των προηγούμενων. Οπότε, ενώ με την πάροδο του χρόνου οι ανάγκες και οι συνθήκες εύλογα αλλάζουν (ή προκύπτουν καινούργιες ανάγκες/συνθήκες), οι τότε κρατούντες υποχρεώνονται να εφαρμόζουν ακατάλληλες πλέον προτάσεις! Προκειμένπου να εκμεταλλευτούν διαφημιστικά την ύπαρξη αυτών των πιστώσεων. προς όφελος του τοπικού δήμου.. προχωρούν στα έργα των παλιών συνθηκών... κι προξενηθούν κι άλλα ορατά διά γυμνού οφθαλμού τοπικά προβλήματα. Με λίγα λόγια, το πρωτεύον τοπικό πρόβλημα είναι "η δηθενιά" και η πολιτική εκμετάλλευσή της. Είναι στο χέρι των σκεπτόμενων δημοτών (κι όχι των πελατειακών - συναλλακτικών σχέσεων) να μαυρίσουν καταλυτικά στις επόμενες εκλογές. Έξω "η δηθενιά" από την πόλη!
    200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
iper piso solidus