Δημοτικό πάρκινγκ Ιωαννίνων: Μια κατάσταση ίδια επί χρόνια, χωρίς καμία βελτίωση, χωρίς κάποιο σύστημα ελέγχου, χωρίς μηχανήματα εισόδου-εξόδου, χωρίς καμία υποδομή, χωρίς μπάρες. Παρά μόνο ένας υπάλληλος στην είσοδο του πάρκινγκ τις καθημερινές, και μέχρι τις 9 το βράδυ, που «κόβει» ένα αντίτιμο.
Το δημοτικό αυτό πάρκινγκ των 250 θέσεων, δίπλα από το Πνευματικό Κέντρο, έγινε θέμα συζήτησης στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων. Όχι όμως προς την κατεύθυνση καλύτερης αξιοποίησής του.
Η συζήτηση ξεκίνησε με αφορμή τοποθέτηση ενός πολίτη, ενός ξενοδόχου που διαμαρτυρήθηκε για τις κακές εντυπώσεις που αφήνει το πάρκινγκ στους τουρίστες. Όπως είπε, τουρίστες που άφησαν χτες το αυτοκίνητό τους στο πάρκινγκ, καταβάλλοντας το αντίτιμο, σήμερα το πρωί βρήκαν κλήση.
Ο ξενοδόχος ζήτησε το προφανές: Να πληρώνει ο κάθε επισκέπτης του πάρκινγκ κατά την έξοδό του από αυτό.
Δεν ήταν μόνο οι συγκεκριμένοι που βρήκαν σήμερα κλήση στο αυτοκίνητό τους, αλλά κι άλλοι, μεταξύ των οποίων και δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι φαίνεται ότι είχαν μια απαλλαγή από την καταβολή αντιτίμου. Βέβαια, το ερώτημα είναι: Τι ορίζει ακριβώς η κανονιστική απόφαση λειτουργίας του δημοτικού πάρκινγκ;
Και εδώ τα πράγματα φάνηκαν να είναι ολίγον τι μπερδεμένα, με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Γιάννη Αϊβατίδη να μιλάει για «κανόνες» και όχι «για κανονιστική» και να διερωτάται για τη διάρκεια ισχύος του αντιτίμου. Και κάτι σημαντικό: Μίλησε μεταξύ άλλων για ένα ετήσιο έσοδο της τάξης των 300.000 ευρώ που αποφέρει η λειτουργία του πάρκινγκ στον Δήμο Ιωαννιτών. Ένα έσοδο που θα μπορούσε να γυρίσει πίσω ώς έναν βαθμό στο πάρκινγκ για τη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας του.
Οι αντιδήμαρχοι Γιώργος Αρλέτος και Φώτης Βάββας, όπως και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρης Παπαγεωργίου, παραδέχτηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα με το πάρκινγκ, αποφεύγοντας όμως, κυρίως οι δύο πρώτοι, να εξηγήσουν ακριβώς τις διαστάσεις της όλης υπόθεσης. Με ξεκάθαρο τρόπο, προσπάθησαν να κλείσουν το θέμα, λέγοντας ότι θα επιλυθεί και το θέμα των κλήσεων.