Η «Δωδώνη» έχει λανσάρει νέο προϊόν και διαφημιστική εκστρατεία για το «Δωδώνη» με φράουλα και ροδάκινο.
Ηρωίδα του διαφημιστικού είναι η… Χιονάτη, η οποία δεν θα δαγκώσει τελικά το δηλητηριασμένο μήλο της κακιάς μάγισσας του παραμυθιού.
Το νέο προϊόν της εταιρίας, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «παράγεται από 100% ελληνικό γάλα, χωρίς χρωστικές, τεχνητά γλυκαντικά, συντηρητικά και ζελατίνη ενώ περιέχει φρουκτόζη, χαμηλά λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Είναι πηγή βιταμινών Β12 & D και ιχνοστοιχείων Ασβεστίου (Ca), Σεληνίου (Se) και Ψευδαργύρου (Zn)».
Η Βίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager της εταιρίας δήλωσε σχετικά ότι «βασικός μας στόχος στη δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ήταν να εστιάσουμε στην αληθινή εμπειρία φρούτου που θα απολαύσει ο καταναλωτής επιλέγοντας να δοκιμάσει το νέο ΔΩΔΩΝΗ με φρούτα».