Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 23-06-2016, 00:05
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

​Με έναν εύσχημο τρόπο η Σύνοδος των Πρυτάνεων πήρε θέση υπέρ των διδάκτρων στα μεταπτυχιακά προγράμματα, λέγοντας ότι όπου αυτά υφίστανται, «πρέπει να προσδιορίζονται στη βάση της αρχής της ανταποδοτικότητας, υπηρετώντας ταυτόχρονα τους ακαδημαϊκούς και στρατηγικούς στόχους κάθε Πανεπιστημίου».

Πρέπει να σημειωθεί ότι εκτός από τη «διείσδυση» των μεταπτυχιακών προγραμμάτων με δίδακτρα, που είναι μια ντε φάκτο «παύση» της συνταγματικής έννοιας της δημόσιας-δωρεάν εκπαίδευσης, ένα μεγάλο έσοδο προέρχεται από τα προγράμματα «δια βίου μάθησης», τα οποία, παρότι αρκετές φορές έχουν ενδιαφέρον, έχουν ιδιαίτερα «τσουχτερά» δίδακτρα, σχεδόν απαγορευτικά.

Στην τελευταία της συνεδρίαση η Σύνοδος, στις 18 Ιουνίου, αποφάσισε ότι σχετικά με τη διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται από τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών, «υφίστανται ήδη δομές εσωτερικής αξιολόγησης οι οποίες ωστόσο μπορούν ναενισχυθούν περαιτέρω. Ταυτόχρονα θεωρεί σημαντική την ύπαρξη μηχανισμού εξωτερικής αξιολόγησης μέσω της ΑΔΙΠ , η οποία πρέπει να αποκτήσει την κατάλληλη στελέχωση και τις ανάλογες διαδικασίες ώστε να αντεπεξέρχεται στο συγκεκριμένο έργο».

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα