Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 14-09-2022, 18:58
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Αυτά τα τρία σημεία, περιγράφουν το κενό ενημέρωσης που τελικά, έχει καταφέρει η διοίκηση της ΔΕΥΑΙ.

Το πρόβλημα δεν είναι απλά οι διακοπές νερού. Βλάβες συμβαίνανε και θα συμβαίνουν, δεν φέρει την απόλυτη και αποκλειστική ευθύνη η διοίκηση. Όσο όμως το απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, να υπάρχει δηλαδή μια κατά το δυνατόν άμεση ενημέρωση για το «πού, γιατί, πότε και πόσο» θα κοπεί το νερό εξαρτάται από έναν άνθρωπο, που μάλιστα είναι και πρόεδρος της επιχείρησης, τότε υπάρχει πρόβλημα ενημέρωσης, σοβαρό κιόλας.

Ο κ. Μπαρτζώκας επιμένει μονοθεματικά σε αυτή τη λανθασμένη τακτική και δέχεται πλέον τα παράπονα, χωρίς να είναι ο μοναδικός υπεύθυνος. Κανείς θεσμικός δεν μπορεί να προσωποποιεί μια τέτοια λειτουργία. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το κάνει με προβληματικό τρόπο (πχ με αναρτήσεις από την προσωπική του σελίδα στο facebook) ή να παραπέμπει στον εαυτό του, την ώρα που τα τηλέφωνα της ΔΕΥΑΙ είναι «φορτωμένα» από παράπονα.

Επιπρόσθετα, η σημερινή, ανεπίσημη δικαιολογία για τη μη ύπαρξη ανακοίνωσης είναι ότι η εταιρία δεν ενημερώνει για «μικροβλάβες» που διαρκούν μέχρι δύο ώρες. Αφενός όμως η βλάβη κράτησε περισσότερο, αφετέρου, πού πήγε η «έγκαιρη ενημέρωση της κοινής γνώμης για κάθε πρόβλημα και κάθε διακοπή υδροδότησης» του περσινού απολογισμού;

Και τρίτον, το ανακοίνωσε αυτό ως επίσημη πολιτική της η επιχείρηση;

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα