Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Μας συγχωρείτε, διακοπή...

Εικόνα του άρθρου Μας συγχωρείτε, διακοπή...
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/02/2022, 00:10
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Το δίκτυο ύδρευσης των Ιωαννίνων «δοκιμάζεται» με διάφορους τρόπους, διαχρονικά: η ηλικία του, οι ενδεχόμενες κακοτεχνίες, απροσδόκητες βλάβες, οι καιρικές συνθήκες, κ.ο.κ.

Μέσα σε ένα χρόνο, έχουν καταγραφεί  πάνω από 20 απρογραμματιστες διακοπές νερού. Αυτές τουλάχιστον είναι οι επίσημες. Τις έχει ανακοινώσει στη συντριπτική τους πλειοψηφία ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΙ Άρης Μπαρτζώκας από τους προσωπικούς του λογαριασμούς email και facebook, με τον επίμονα ανορθόδοξο τρόπο ενημέρωσης που ακολουθεί. Επίσης, δεν υπολογίζονται οι διακοπές λόγω βλαβών που έχει ανακοινώσει ο ΣΥΔΛΙ.

Σήμερα (3/2/22) την έκτακτη βλάβη που ανακοίνωσε ο κ. Μπαρτζώκας στις 18:04. Ωστόσο, η βλάβη σε δρόμους όπως η Ρώμα είχε ξεκινήσει από τις 2 το μεσημέρι και τα διαθέσιμα τηλέφωνα δεν απαντούσαν. Η ΔΕΥΑΙ ωστόσο, στον απολογισμό διετίας που έκανε τον περασμένο Οκτώβριο, αναφέρει στα θετικά: «Έγκαιρη ενημέρωση της κοινής γνώμης για κάθε πρόβλημα και κάθε διακοπή υδροδότησης». Αυτό ωστόσο ελέγχεται. Η «έγκαιρη ενημέρωση» τεχνικά δεν είναι δυνατή με αναρτήσεις σε προσωπικές σελίδες στο facebook, καθώς θα πρέπει να έχετε… φίλο τον κ. Μπαρτζώκα. Επίσης, υπάρχουν διακοπές που δεν έχουν ανακοινωθεί από το site της επιχείρησης.

Οι περισσότερες είναι απόβλεπτες, λόγω βλαβών. Η πιο μεγάλη του τελευταίου χρόνου ήταν πέρυσι, στις 14 Φεβρουαρίου, που κράτησε 24 και πλέον ώρες. Η αιτία είναι συνήθως κάποιος αγωγός που έσπασε. Δεν λείπουν όμως και οι διακοπές ρεύματος (για τις οποίες φυσικά δεν ευθύνεται η ΔΕΥΑΙ), οι καιρικές συνθήκες κ.ο.κ.

Δεν είναι λίγες φορές που η ΔΕΥΑΙ έχει βρεθεί στο στόχαστρο κριτικής για τον τρόπο που χειρίζεται τις διακοπές νερού, ούτε λίγες είναι οι φορές που η κριτική γίνεται επί δικαίων και αδίκων. Ούτε είναι όμως λίγες οι φορές που η κριτική είναι απόλυτα δικαιολογημένη, ειδικά όταν συναρτάται με τα ακριβά τιμολόγια της εταιρίας.

Επίσης, είναι πλέον ανοιχτό το ερώτημα εάν μπορεί να υπάρξει πολιτική αποζημίωσης των καταναλωτών, στα πρότυπα των πρόσφατων αποφάσεων για τις διακοπές ρεύματος στην Αθήνα, για παράδειγμα. Το ίδιο ισχύει ως ανάγκη, για την παρακολούθηση των διαρροών του δικτύου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back