ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τράπεζες: Δεν γίνονται όλα ψηφιακά…

Εικόνα του άρθρου Τράπεζες: Δεν γίνονται όλα ψηφιακά…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/08/2022, 23:11
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι τράπεζες αυτοδιαφημίζονται συνήθως ως ο επιτελικός χώρος «ψηφιοποίησης υπηρεσιών», είτε γιατί όντως οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι σημαντικές, είτε γιατί θέλουν να καλύψουν το χώρο που αφήνει κενό η περιστολή του δικτύου καταστημάτων.

Ενίοτε πάντως, τα διαφημιζόμενα δεν ισχύουν καθολικά.

Ένα παράδειγμα είναι η Εθνική Τράπεζα και το εξ αποστάσεως άνοιγμα λογαριασμού. Όντως, η τράπεζα προσφέρει τη δυνατότητα ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού μέσω ίντερνετ και συγκεκριμένα, μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές.

Οι «συχνές ερωτήσεις» της τράπεζας, αναφέρουν ότι «μπορείτε να ανοίξετε νέο λογαριασμό ταμιευτηρίου, τρεχούμενο ή eValue μέσω της υπηρεσίας Digital Banking, είτε είστε ήδη πελάτης της τράπεζάς μας είτε νέος». Αυτό ωστόσο, δεν ισχύει 100%.

Εάν για κάποιο λόγο τα στοιχεία του χρήστη υπάρχουν ήδη στην τράπεζα, δεν υπάρχει τρόπος να ανοίξει λογαριασμό εξ αποστάσεως. Τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο και ΑΦΜ συνήθως), μπορούν να υπάρχουν στο αρχείο της τράπεζας, χωρίς να αντιστοιχεί λογαριασμός στον πελάτη. Για παράδειγμα, μπορεί να έχει καταχωρηθεί από κάποια αγορά που γίνεται με δόσεις ή απλά να υπάρχει από παλιότερη εγγραφή, χωρίς να έχουν επικαιροποιηθεί στοιχεία κ.λπ.

Αυτά τα στοιχεία «χτυπάνε» όταν γίνεται προσπάθεια ανοίγματος λογαριασμού μέσω της εφαρμογής. Και, μαντέψτε, δεν μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό εξ αποστάσεως.

Δεν μπορείτε όμως ούτε δια ζώσης. Για την ακρίβεια, με την παρουσία σας στην τράπεζα μπορείτε να εγγραφείτε σε κάποιο από τα συνδρομητικά προγράμματα και να ανοίξετε λογαριασμό, όχι όμως ατελώς.

Οπότε, αν τύχετε σε μια από αυτές τις περιπτώσεις, αφενός θα χρειαστεί δαπάνη, αφετέρου δεν γίνονται όλα ψηφιακά…

 

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3