Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 17-06-2021, 10:00
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Εάν έχετε παρατηρήσει στον εαυτό σας αυξημένα επίπεδα άγχους το τελευταίο χρόνο καθώς ο κοροναϊός έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής μας, τότε δεν είστε οι μόνοι. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι πολλοί άνθρωποι εμφάνισαν μέτριες έως σοβαρές ψυχολογικές επιπτώσεις κατά την αρχική εμφάνιση του COVID-19 στη χώρα της Κίνας, όπως και στην εξάπλωσή της. Αυτή είναι μια πολύ φυσιολογική ανθρώπινη αντίδραση σε κάθε είδους απειλή, όμως μπορούμε να κάνουμε μερικά πρακτικά βήματα για να διαχειριστούμε αποτελεσματικά αυτή τη νέα κατάσταση που μας επηρεάζει όλους ανεξαιρέτως. Είναι σημαντικό να το κάνουμε αυτό για διάφορους λόγους.

Πρώτα απ 'όλα, η διαχείριση των επιπέδων άγχους μας έχει σημαντικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό μας σύστημα, καθώς η ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος και η λήψη επαρκούς προληπτικής φροντίδας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταπολέμηση του Coronavirus. Η βελτίωση της ικανότητάς μας να αντιμετωπίζουμε την κατάσταση θα βελτιώσει επίσης τη συνολική μας ευημερία και την πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού. Είναι σημαντικό λοιπόν να εφαρμόσουμε στρατηγικές για να αντιμετωπίσουμε το άγχος τώρα, ώστε να μην μας κατακλύζει, επηρεάζοντας όλες τις πτυχές της ζωής μας και “δηλητηριάζοντας” κάθε θετικό στοιχείο που μας περιβάλλει. Πάμε να ανακαλύψουμε τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη ψυχική σας ηρεμία καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Κατανοήστε τα συναισθήματά σας

Το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση του αυξημένου άγχους, είναι η αναγνώρισή του. Το άγχος μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους, όπως με συναισθήματα θλίψης, σύγχυσης, αναβλητικότητας, σωματικών πόνων, έλλειψης ενέργειας και προβλήματα ύπνου. Όλοι έχουμε μια διαφορετική απάντηση στο άγχος και είναι σημαντικό να κατανοούμε καθημερινά τα εσωτερικά μας συναισθήματα, ώστε να είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε οποιοδήποτε σύμπτωμα άγχους.

Παραλείποντας αυτό το βήμα και αγνοώντας το πώς αισθανόμαστε εμποδίζει την ικανότητά μας να είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε το άγχος μας. Αυτό με τη σειρά του επηρεάζει και τις ανθρώπινες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει, αποξενώνοντάς μας από τα αγαπημένα μας πρόσωπα και δημιουργώντας κρίσεις. Για τα ζευγάρια ειδικότερα ο ερχομός της πανδημίας έφερε και κάποιες δυσάρεστες συνέπειες, ενισχύοντας τα προβλήματα μέσα σε μια σχέση. Πολλά ζευγάρια λοιπόν βρήκαν στη συμβουλευτική σχέσεων, μια πολύτιμη βοήθεια για να διατηρήσουν μια υγιή σχέση με το συνάνθρωπό τους, σε μια εξαντλητική αν μη τι άλλο περίοδο.

Ακολουθήστε μια καθημερινή ρουτίνα

Η δημιουργία ενός δομημένου προγράμματος για κάθε μέρα με σαφή όρια μεταξύ της επαγγελματικής και της ιδιωτικής ζωής σας θα σας δώσει μια αίσθηση ελέγχου εν μέσω της αβεβαιότητας. Προσπαθήστε να χωρίσετε την ημέρα σας σε μικρές δραστηριότητες και βεβαιωθείτε ότι δραστηριοποιείστε με πράγματα που σας ικανοποιούν. Επιπλέον, εστιάστε σε ένα επαρκές πρόγραμμα ύπνου και στην τακτική κατανάλωση υγιεινών γευμάτων και βοηθήστε την άθληση και το αδυνάτισμα με φυσικά προϊόντα που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

Ασκηθείτε συστηματικά

Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να κάνει θαύματα για την ψυχική σας υγεία - ειδικά εάν αισθάνεστε άγχος. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνιστά 150 λεπτά σωματικής άσκησης μέτριας έντασης ή 75 λεπτά έντονης άσκησης την εβδομάδα. Αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε 15 λεπτά άσκησης κάθε μέρα - ένας στόχος αρκετά υλοποιήσιμος! Πλέον με το άνοιγμα των γυμναστηριακών χώρων, έχετε ξανά τη δυνατότητα να ακολουθήσετε το πρόγραμμα της επιλογής σας, χωρίς κανένα περιορισμό στον εξοπλισμό ή στη μετακίνησή σας, ώστε να επανέλθετε σε μια φυσική κατάσταση που θα εξαλείψει κάθε ίχνος και σύμπτωμα άγχους από το εσωτερικό σας. Ένα γυμναστήριο για καλλισθενική γυμναστική στην Αθήνα, είναι ίσως για εσάς μια ιδανική επιλογή, καθώς μπορείτε να συνεχίζετε να γυμνάζεστε εντατικά και στοχευμένα, πάνω σε ένα άκρως αποτελεσματική μορφή εκγύμνασης.

Περιορίστε τη χρήση των social media

Από τη μία πλευρά, τα κοινωνικά μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με άλλους και να διατηρήσετε ένα είδος επικοινωνίας. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να ενισχύσει το εσωτερικό σας άγχος με μια συνεχή ροή ανησυχητικής πληροφορίας. Επομένως, πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σχετικά με τη χρήση των κοινωνικών μέσων σας: σκεφτείτε να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις push, να καταργήσετε ή να απενεργοποιήσετε λογαριασμούς που σας προκαλούν συναισθήματα άγχους και αποξένωσης αλλά και να αποκτήσετε τον απόλυτο έλεγχο πάνω στο χρόνο που αφιερώνετε σε αυτά.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
espa