Συντακτης: Βαρβάρα Αγγέλη
Δημοσιευση: 17-07-2017, 14:42
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Στο γραφείο του περιφερειάρχη Ηπείρου, πάνω σε ένα μεγάλο τραπέζι, τον τελευταίο καιρό, φιλοξενούνται όλα τα έγγραφα της οριστικής μελέτης της οδού Νιάρχου. Η όποια ενημέρωση προς πάσα ενδιαφερόμενο για ένα έργο που έχει προκαλέσει και (πολιτικούς) τριγμούς, γίνεται εκεί.

Η περιφερειακή αρχή έχει αποκλείσει οποιοδήποτε ενδεχόμενο να γίνει η δημόσια παρουσίαση της μελέτης στο δημοτικό συμβούλιο Ιωαννίνων –κάτι που έχει ζητήσει το τελευταίο με απόφασή του τον Ιούνιο. Για τον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη η υπόθεση «μελέτη οδού Νιάρχου» έχει κλείσει. «Η περίοδος που θα μπορούσε να πει κανείς οτιδήποτε επί της μελέτης, έχει περάσει εδώ και χρόνια» τόνισε σε συνέντευξη Τύπου ο κ. Καχριμάνης, θυμίζοντας ότι το 2013 όλοι οι φορείς είχαν ενημερωθεί για τον σχεδιασμό της ανακατασκευής της οδού Νιάρχου μέσω της διαδικασίας της διαβούλευσης επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Με αυτόν τον τρόπο, απέκλεισε εμμέσως πλην σαφώς και το ενδεχόμενο τροποποίησης της μελέτης.

«Μας φέρνουν σε δύσκολη θέση ως Περιφέρεια Ηπείρου οι κουβέντες που γίνονται σε άκαιρο χρόνο και οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, λαμβάνοντας υπόψη την υπευθυνότητα που μας διακρίνει» πρόσθεσε, στέλνοντας μήνυμα σε κάθε πλευρά, και στον Δήμο Ιωαννιτών που «άνοιξε» την όλη υπόθεση, μετά και τις έντονες αντιδράσεις επιχειρηματιών και κατοίκων της περιοχής της οδού Νιάρχου.

Όσο για την ενημέρωση που γίνεται στο γραφείο του περιφερειάρχη, ο κ. Καχριμάνης ανέφερε ότι όσοι έρχονται «βλέπουν ότι τελικά τα όσα ακούγονται, είναι εκτός τόπου και χρόνου» ενώ εξέφρασε την άποψη ότι το παράλληλο οδικό δίκτυο που προβλέπεται, εξυπηρετεί καλύτερα τις επιχειρήσεις και τις κατοικίες. Παρά τις εκτιμήσεις του περιφερειάρχη, οι επιχειρηματίες και οι κάτοικοι κάθε άλλο παρά πείθονται, όντας αποφασισμένοι να επιλέξουν ακόμα και τη δικαστική οδό.

Κατά τη συνέντευξη Τύπου, ο περιφερειάρχης στάθηκε ιδιαίτερα στην «παλιά μελέτη» της οδού Νιάρχου, η οποία έγινε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και που, όπως είπε, είχε κριθεί «απαράδεκτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών». Σύμφωνα με τα όσα είπε, το «απαράδεκτο» της υπόθεσης ήταν ότι η μελέτη δεν λάμβανε υπόψη το αποστραγγιστικό δίκτυο που υπάρχει, ενώ προέβλεπε ποδηλατόδρομο και στις δύο πλευρές των πεζοδρομίων.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα