Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 30-10-2020, 13:17
ΕΛΛΑΔΑ

Η πρώτη φάση της «λίστας Πέτσα» συνοδεύτηκε από μια σειρά προφανείς και λιγότερο προφανείς ανακολουθίες, αδιαφανείς χειρισμούς και προκάλεσε δριμεία κριτική εντός και εκτός κυβερνητικών «γραμμών». Η κυβέρνηση ωστόσο συνεχίζει με ένα δεύτερο κομμάτι, το οποίο συμπεριλήφθηκε στο νόμο 4728, για χρηματοδότηση τηλεοπτικών σποτ.

Η ΠΟΕΣΥ και οι δημοσιογραφικές ενώσεις με ανακοίνωσή τους, εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους για την εξέλιξη.

«Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά ελλοχεύει ο κίνδυνος να επαναληφθούν όσα συνέβησαν στην προηγούμενη καμπάνια, για την πανδημία του κορωνοϊού, τα οποία δεν στάθηκαν ικανά να πείσουν τους ιθύνοντες για την αναγκαιότητα διαφάνειας στη διανομή των διαφημιστικών μηνυμάτων στο χώρο της Ενημέρωσης.
Συνέπεια όλων αυτών είναι η άδικη στοχοποίηση από την ελληνική κοινωνία των εργαζομένων στην Ενημέρωση, και τα χρήματα της διαφημιστικής δαπάνης ουσιαστικά να καταλήγουν στα Ταμεία των ιδιοκτητών ΜΜΕ που δυστυχώς δεν επενδύουν ούτε σε προσωπικό, αλλά ούτε σε υποδομές» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

Τα Διοικητικά Συμβούλια των ενώσεων (ΠΟΕΣΥ, ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜ-Θ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε και ΕΣΠΗΤ) ζητούν τη διαφύλαξη των θέσεων εργασίας των εργαζομένων σε επιχειρήσεις Τύπου που έχουν ενισχυθεί από τη διαφημιστική καμπάνια, να μην υπάρξει καμία απόλυση, ενώ υπενθυμίζουν ότι έχουν διακηρύξει τις θέσεις των εργαζομένων στην Ενημέρωση για το πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το μοντέλο της χρηματοδότησης στην ενημέρωση, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και στη συνέχεια.

Τέλος, θα στείλουν τις επόμενες μέρες επιστολή προς τον πρωθυπουργό, θα εκθέσουν αναλυτικά τα όσα έχουν συμβεί σχετικά με την ενίσχυση του έντυπου Τύπου, η οποία παραμένει «παγωμένη» για άγνωστους λόγους μέχρι στιγμής.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα