Συντακτης: Βαρβάρα Αγγέλη
Δημοσιευση: 15-05-2020, 23:45
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Το περιφερειακό συμβούλιο Ηπείρου αποφάσισε (αν και όχι με πολύ πάθος) να στείλει πρόταση στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου στο πλαίσιο της διαμόρφωσης των κατευθύνσεων του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών για τα ΕΣΠΑ των περιόδων ΕΣΠΑ 2021-2030.

Το θέμα συζητήθηκε μετά από πρόταση που είχε καταθέσει η παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών» με επικεφαλής τον Γιώργο Ζάψα, ο οποίος έδωσε έμφαση «σε ένα οραματικό σχέδιο για την Ήπειρο». «Η σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου προηγείται δεν αποτελεί εμπόδιο για τις άλλες σημαντικές υποδομές: οδικές συνδέσεις, αντιπλημμυρικά έργα, λιμενικές εγκαταστάσεις, αφού υπάρχει η δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί από κοινοτικό πρόγραμμα αποκλειστικά για σιδηροδρόμους, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης των Διευρωπαϊκών και Ευρασιατικών Αξόνων» τόνισε.

Ποια ήταν η θέση του περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκου Καχριμάνη; «Ουδείς λέει όχι για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Θέλω να είμαι πραγματιστής και όχι μόνο οραματιστής, γιατί κάποια στιγμή τα οράματα τελειώνουν» είπε χαρακτηριστικά.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο περιφερειάρχης ζήτησε από όλες τις παρατάξεις να τοποθετηθούν αν στηρίζουν τις προσπάθειες της Περιφέρειας να προωθήσει η ίδια τα έργα των διευρωπαϊκών αξόνων (που ανήκουν στην αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών) ή των συνδέσεων Καμπή-Γέφυρα Καλογήρου, Ιωάννινα-Κακαβιά και Μεσοπόταμος- διασταύρωση Πάργας.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
kaissa 2