Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 16-09-2018, 20:31
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Παρότι η «σιδηροδρομική Εγνατία» έχει διαφημιστεί ως, μεταξύ άλλων, το μεγαλύτερο έργο σιδηροδρομικής υποδομής στην Ευρώπη, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης είναι αρνητικός, ακόμα και στην προοπτική κατασκευής του. Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου Τάσου Παλαιστίδη από το ΕΝΑ Channel Καβάλας, ο κ. Μητσοτάκης είπε τα εξής:

«Δεν πιστεύω ότι υπάρχει η δυνατότητα δρομολόγησης σιδηροδρομικής Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι την Αλεξανδρούπολη. Είναι ένα έργο φαραωνικής διάστασης το οποίο πολύ απλά ξεφεύγει από τις δυνατότητες του τι μπορούμε να κάνουμε».

Ο κ. Μητσοτάκης πάντως φάνηκε πιο δεκτικός σε έργα που… δεν πιάνουν Ήπειρο, όπως η σύνδεση Θεσσαλονίκης με Αλεξανδρούπολη. Βέβαια, υπάρχει ήδη σιδηροδρομική σύνδεση, αλλά ο κ. Μητσοτάκης τόνισε: «Μέσα από μία διαφορετική χάραξη, πεδινή και όχι ακολουθώντας την ορεινή χάραξη, έτσι ώστε να μπορεί το δίκτυο των σιδηροδρόμων να κλείσει από τη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον μέχρι την Αλεξανδρούπολη περνώντας φυσικά και από το λιμάνι της Καβάλας και συνδέοντας το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με τον κορμό του σιδηροδρομικού δικτύου».

Φυσικά, το έργο δεν περίμενε την άρνηση του κ. Μητσοτάκη για να μη γίνει, καθώς το κοστολόγιό του είναι όντως τεράστιο. Ο πρόεδρος της ΝΔ όμως προτίμησε να ξεκαθαρίσει ότι τρένο στην Ήπειρο δεν έρχεται, από τον πιο πιθανό, αυτή τη στιγμή, δρόμο και να δώσει βάρος σε άλλα έργα υποδομής. Π.χ. αναφέρθηκε στην Κρήτη, ως εξής: «Ως προς τους αυτοκινητοδρόμους η μεγάλη μας έλλειψη σήμερα αφορά την Πατρίδα μου την Κρήτη και αποτελεί δέσμευσή μου ο βόρειος οδικός άξονας να ολοκληρωθεί»...

Μια αναλυτική περιγραφή του έργου, υπάρχει εδώ


200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα