Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 10-05-2022, 20:38
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Θετική εκτιμάει ο βουλευτής της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης, ότι είναι η στάση του Υπουργείου Μεταφορών για τη γραμμή πτήσεων Γιάννενα-Ηράκλειο, με επιδότηση ως «δημόσια υπηρεσία», δηλαδή ενταγμένη στις άγονες γραμμές.

Ο υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής στην απάντησή του, αναφέρει ότι χρειάζεται η σχετική μελέτη σκοπιμότητας, την οποία «θα ζητήσει από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, ώστε να τη ζητήσει από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», η οποία είναι υπεύθυνη για τα αεροδρόμια Ιωαννίνων και Ηρακλείου.

Κοινώς, υπάρχει μια καταρχήν πρόθεση, αλλά θα πρέπει το αίτημα να περάσει από τη σχετική γραφειοκρατία για να γίνει η μελέτη και φυσικά, να αποδειχθεί η σκοπιμότητα της ένταξης της γραμμής.

Ο κ. Καλογιάννης ενημέρωσε σχετικά την Ένωση Ξενοδόχων νομού Ιωαννίνων και τη διοίκηση του αεροδρομίου Ιωαννίνων για την απάντηση και θα έχει «νέα συνάντηση μαζί τους για τον συντονισμό του θέματος», σύμφωνα με την ανακοίνωσή του.

Τι θα χρειαστεί όμως για μια θετική εισήγηση; Όχι και λίγα. Σύμφωνα με το υπουργείο, τα εξής: «Γεωργαφικά, δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία των περιοχών που αφορά η προτεινόμενη αεροπορική σύνδεση, άλλα μεταφορικά μέσα που εξυπηρετούν τη σύνδεση αυτή, χρόνους και κόστη των υφισταμένων συγκοινωνιακών συνδέσεων (αεροπορικών, οδικών ή/και θαλάσσιων), υφιστάμενες αεροπορικές υποδομές των προς σύνδεση περιοχών κ.ά. Η διαδικασία εκπόνησης, υποβολής στην Κομισιόν, έγκρισης και δημοσίευσης σε διαγωνιστική διαδικασία απαιτεί περίπου ένα διάστημα 10 μηνών. Βασικός λόγος αυτής της καθυστέρησης είναι η γραφειοκρατία της διαδικασίας για την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

Κοινώς, αν όλα πάνε κατ’ ευχήν, θα υπάρχει μελέτη το νωρίτερο σε 10 μήνες και βλέπουμε…

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
iper piso solidus