Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 22-01-2020, 14:57
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το Επιμελητήριο Ιωαννίνων με την συνδρομή  της Περιφέρειας Ηπείρου, συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Ferien-Messe» στη Βιέννη, 16-19 Ιανουαρίου.

Το Επιμελητήριο Ιωαννίνων εκπροσωπήθηκε από το γενικό γραμματέα Βασίλη Βασιλείου και από τον οικονομικό επόπτη Μάκη Χρυσοστόμου επόπτη, την υπεύθυνη πληροφόρησης  του Enterprise Europe Network Άννα Ζέρβα καθώς και τον Στέφανο. Ζέρβα, σύμβουλο τουρισμού και επιχειρηματικότητας, στον οποίο το Επιμελητήριο είχε  αναθέσει να παρουσιάσει και να προβάλει το τουριστικό – εμπορικό προϊόν του προορισμού «Ιωάννινα- Ήπειρος» στην αγορά της Αυστρίας.

Οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συναντήθηκαν με την Α. Κόικα, πρέσβειρα της Ελλάδας στην Αυστρία,  την πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, στελέχη της πρσεβείας στη Βιέννη, τουριστικούς πράκτορες της Αυστρίας (RUEFA, Mondial-Standorf, TourRadar,κ.α.), εκπροσώπους της ελληνικής κοινότητας της Αυστρίας (Σ.Ε.Φ.Ε.Β.) καθώς  και με ανώτερα διοικητικά στελέχη της «Austrian Airlines» και της «Lauda Air Group».

Συζήτησαν μαζί τους θέματα τουριστικής και επιχειρηματικής ανάπτυξη της περιοχής στην αυστριακή αγορά. Στο περίπτερο του Επιμελητηρίου συμμετείχαν επίσης μεταξύ άλλων, επιχειρηματίες του τουρισμού από το Ζαγόρι, τα Τζουμέρκα και τα Ιωάννινα.

 Σε δηλώσεις του ο κ. Βασιλείου τόνισε μεταξύ άλλων ότι «το προϊόν μας πραγματικά εντυπωσίασε με την απαράμιλλη ομορφιά τοπίου των προσφερομένων εναλλακτικών προορισμών – δραστηριοτήτων, τις εξαιρετικές υποδομές αλλά και την υψηλή ποιότητα που διαθέτει. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να αποκομίσουμε μια σειρά από ενδιαφέρουσες προτάσεις που αποσκοπούν στο χτίσιμο περαιτέρω συνεργασιών με την αυστριακή αγορά».

Οι προτάσεις, σύμφωνα με τον κ. Βασιλείου, θα  συζητηθούν άμεσα με την Περιφέρεια Ηπείρου, τους Δήμους, τα προεδρεία των υπόλοιπων Επιμελητηριακών Ενώσεων και τα μέλη του Επιμελητηρίου, όσο και με τους εμπλεκόμενους τοπικούς φορείς. Ο κ. Χρυσοστόμου τόνισε επίσης «τέτοιες ενέργειες πρέπει να ενταθούν και να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται ώστε η περιοχή μας να προβάλλεται επαγγελματικά, ώστε να ανοίξουν νέες αγορές και να δημιουργηθούν ευκαιρίες ανάπτυξης».

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
kaissa 2