Λυκ πίσω
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ελπίζει… ο μεγάλος δακτύλιος

Εικόνα του άρθρου Ελπίζει… ο μεγάλος δακτύλιος
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/09/2018, 17:05
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Κάθε άλλο παρά έχει χάσει τις ελπίδες της η δημοτική αρχή Ιωαννίνων για την υλοποίηση του οδικού έργου του μεγάλου δακτυλίου της πόλης (κόμβος Βογιάνου-Πανηπειρωτικό Στάδιο). Η δημοτική αρχή ελπίζει επί της ουσίας ότι η λύση θα βρεθεί σε πολιτικό παρά σε νομικό επίπεδο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εγκαταλείπει τα ένδικα μέσα.

«Συνεχίζουμε να είμαστε σε επαφή με το υπουργείο. Είμαστε σε καλό δρόμο» τόνισε σήμερα ο δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας. Η «διαπραγμάτευση» με το υπουργείο δεν γίνεται πάντως με τον υπουργό Γιώργο Σταθάκη αλλά με τον αναπληρωτή υπουργό Σωκράτη Φάμελλο, με τον οποίο ο δήμαρχος έχει ζητήσει να συναντηθεί το επόμενο χρονικό διάστημα. Μπορεί ο κ. Σταθάκης να υπέγραψε την ακύρωση της απόφασης έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, αλλά στον κ. Φάμελλο και τους συνεργάτες του εμπίπτει η αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Η νέα παρέμβαση του δημάρχου για την πορεία του σημαντικού αυτού οδικού έργου, έγινε με αφορμή το «όχι» του Συμβουλίου της Επικρατείας στην αίτηση αναστολής εκτέλεσης της υπουργικής απόφασης την οποία είχε υποβάλλει ο Δήμος Ιωαννιτών. «Η επιτροπή αναστολών του ΣτΕ αποφάσισε ότι η προσφυγή δεν είναι προδήλως βάσιμη. Το δικαστήριο εξέτασε μόνο το κατά πόσο υφίσταται ο κίνδυνος απώλειας της χρηματοδότησης για το έργο. Δεν μπήκε στην ουσία της υπόθεσης» τόνισε, σημειώνοντας ότι η τακτική δικάσιμος για την όλη υπόθεση έχει οριστεί για τον Νοέμβριο του 2018.

Στην αίτηση αναστολής, ο Δήμος είχε επικαλεστεί τον κίνδυνο να χαθεί η χρηματοδότηση των 27 εκατ. ευρώ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Ήπειρος 2014-2020» αν δεν εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων μέχρι τις 30 Αυγούστου όπως αναφερόταν σε σχετικό έγγραφο του περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκου Καχριμάνη.

Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, ο κ. Μπέγκας αναγνώρισε ότι «τα χρονικά περιθώρια δεν έχουν στενέψει ασφυκτικά». Ωστόσο, όπως προκύπτει από αυτά που είπε, όσο πιο νωρίς κλείσει η υπόθεση, τόσο καλύτερα.

Για άλλη μια φορά ξεκαθάρισε ότι ενδεχόμενη αλλαγή της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (προκειμένου να συμπεριληφθεί και η κατασκευασμένη οδός Κενάν Μεσαρέ) «δεν θα οδηγήσει σε κατασκευαστικές λύσεις ή διορθώσεις επί της Κενάν Μεσαρέ». Και πρόσθεσε ότι αν και εφόσον απαιτούνται κάποιες διορθώσεις, αυτές θα προκύψουν μέσα από το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που εκπονείται.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back