Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 21-04-2017, 00:13
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Όταν κυβέρνηση και ΝΔ δεν τσακώνονται για το ποιος φταίει για τα μποτιλιαρίσματα στους νέους οδικούς άξονες, βγάζουν και κάποιες ειδήσεις, για όταν θα έχει «παλιώσει» το θέμα της Ιόνιας οδού. Για παράδειγμα, στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, ο Χρήστος Σπίρτζης απάντησε σε ερώτηση του Σίμου Κεδίκογλου και εκεί, ενέταξε και ένα θέμα που αφορά άμεσα την Ήπειρο. Πρόκειται για το βόρειο τμήμα του Ε65 που έμεινε «ορφανό» στις τελευταίες αναθεωρήσεις των συμφωνιών με τους παραχωρησιούχους. Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι η κυβέρνηση είναι «ένα βήμα πριν την οριστική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» για να χρηματοδοτηθεί (και) ο Ε65 στη σύνδεσή του με την Εγνατία, ένα τμήμα που σταμάτησε λόγω απαλλοτριώσεων, αλλά και γιατί κρίνεται «μη επικερδές». Ο κ. Σπίρτζης είπε συγκεκριμένα ότι οι τεχνικές λύσεις για το συγκεκριμένο τμήμα περικόπτουν τον προϋπολογισμό κατά 200 εκατ. Ευρώ. Αυτό είναι και το βασικό επιχείρημα της κυβέρνησης, απέναντι σε σχετικά πρόσφατες παρεμβάσεις για διαφορετική χάραξη του άξονα.

Είναι πάντως η δεύτερη φορά που ο κ. Σπίρτζης εκφράζει ελπίδες για οριστικοποίηση της χρηματοδότησης. Το είχε κάνει αρχικά τον περασμένο Δεκέμβριο από τα Γιάννενα, λέγοντας τότε ότι θα υπήρχαν νεότερα στα τέλη του Ιανουαρίου…


200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα