ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πρόταση για πιο... κοντινό Ε65

Εικόνα του άρθρου Πρόταση για πιο... κοντινό Ε65
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/07/2016, 14:17
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πέραν της Ιόνιας οδού, η Ήπειρος περιμένει και τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65 που θα συνδέσει, μόλις ολοκληρωθεί, τη Δυτική και Βόρεια Ελλάδα με τον κορμό του εθνικού οδικού δικτύο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός βέβαια δεν είχε την τύχη της Ιόνιας όπου οι εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Ο Ε65 εξακολουθεί να έχει δύο «ορφανά» τμήματα, το βόρειο και το νότιο, την κατασκευή των οποίων το υπουργείο Υποδομών επιδιώκει να κατασκευάσει μέσω του νέου ΕΣΠΑ.

Το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Τρίκαλα-Εγνατία οδός έχει να κλείσει όμως μία ακόμη εκκρεμότητα: από πού θα περνάει. Το θέμα της χάραξης δεν έχει κλείσει οριστικά. Στα χέρια του το υπουργείο έχει σχετική μελέτη εναλλακτικής χάραξης. 

Η αρχική χάραξη του τμήματος Τρίκαλα-Εγνατία οδός κατέληγε στην περιοχή του Μετσόβου, κοντά στον ανισόπεδο κόμβο Αγίας Παρασκευής. Λόγω περιβαλλοντικών προβλημάτων, μετατίθεται η χάραξη πιο κοντά στα Γρεβενά, στο Κηπουριό.

Κι ενώ η περιβαλλοντική αδειοδότηση για το τμήμα αυτό προχωρά, ο πρώην βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ, που είχε υπηρετήσει στη θέση του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών, καταθέτει τη δική του πρόταση εναλλακτικής πρότασης, σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης, όπως αναφέρει σε επιστολή του προς τους βουλευτές της Ηπείρου, την Περιφέρειας, τους δήμους, το Τεχνικό Επιμελητήριο. Η πρότασή του αυτή φέρνει την κατάληξη του Ε65 στην κατάληξή του στην Εγνατία οδό πιο κοντά στα Γιάννενα, ανάμεσα από τους κόμβους Αγίας Παρασκευής και Παναγιάς. 

Καταρχήν σημειώνει ότι «η χάραξη που προωθείται σήμερα δεν είναι η βέλτιστη και σε κάθε περίπτωση δεν καλύπτει τα συμφέροντα του νομού Ιωαννίνων και γενικότερα της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου» και εκτιμά ότι η προωθούμενη χαράξη (στο Κηπουριό) θα αποθαρρύνει τη χρήση του Ε-65 για όσους κινούνται προς τα Γιάννενα. 

«Κάποιος δεν θα επιλέξει τον άξονα  Ε65, αλλά  την  Ιόνια  οδό, η οποία θα είναι ένας πολύ ασφαλής αυτοκινητόδρομος, αλλά ως διαδρομή είναι και μεγαλύτερη και ακριβότερη. Ακυρώνονται, ουσιαστικά, σημαντικά οφέλη από  την  υλοποίηση του άξονα Ε65, όπως αυτά προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησής του» τονίζει. Όσο για το εκτιμώμενο κόστος της πρότασης αυτής, ο κ. Καλογιάννης αναφέρει ότι «δεν ξεπερνάει το αντίστοιχο της προωθούμενης από το υπουργείο λύσης».


ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
Τζίμας Παύλος
O Καλογιάννης έχει απόλυτο δίκιο!!!!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
dodoni back