ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

E-branch για… όλες τις ηλικίες

Εικόνα του άρθρου E-branch για… όλες τις ηλικίες
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/09/2019, 20:31
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εδώ και λίγο καιρό, η Τράπεζα Πειραιώς λειτουργεί στη συμβολή των οδών Πυρσινέλλα και Σακκά, ένα από τα 9 e-branches που διαθέτει σε όλη τη χώρα. Σε λίγο καιρό, θα προστεθεί και ένα δέκατο, στη Λάρισα.

Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασε ο Γιώργος Γεωργόπουλος, γενικός διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής δικτύου Βόρειας Ελλάδας της τράπεζας.

«O απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας» τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Γεωργόπουλος και πρόσθεσε ότι η δημιουργία του καταστήματος στο κέντρο της πόλης, έχει σκοπό να «διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα».

Στην ξενάγηση που έγινε κατόπιν, στελέχη της τράπεζας έκαναν μια επίδειξη των υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι η ανταπόκριση των πελατών, τους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας, είναι μεγάλη. Ενδιαφέροντα στοιχεία, είναι η χρήση από επαγγελματίες, ειδικά τα Σάββατα, από εργαζόμενους κατά το διευρυμένο ωράριο, αλλά και από ηλικιωμένους, σε αντίθεση με τα ενδεχομένως αναμενόμενα.

Όπως τόνισαν στελέχη της Πειραιώς, το κατάστημα δεν είναι «απρόσωπο», παρότι έχει αυτόματες υπηρεσίες. Μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα «απομακρυσμένου ταμεία», έχει υπαλλήλους που εξυπηρετούν, καθώς και προβλέψεις για εξυπηρέτηση πελατών στη νοηματική, χώρο για παιδιά κ.ο.κ.

Μερικές από τις υπηρεσίες του e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών  σε διευρυμένο ωράριο.
  • οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
  • Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).
  • Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
  • Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.
  • Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.
  • Για άτομα με κινητικά  προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Στη διάρκεια της παρουσίασης στα Γιάννενα έγινε αναφορά και στις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, που προσφέρουν λύσεις οικονομικού προγραμματισμού (PFM – personal financial management) για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες.  



ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back