Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 1-10-2019, 14:33
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εξώδικη διαμαρτυρία στο Υπουργείο Πολιτισμού έστειλαν τρεις εταιρίες, ο «Βίκος» μαζί με την ΕΨΑ και τη «Λουξ», σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της Coca Cola και τη χρήση του Παρθενώνα και άλλων σημείων αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και έντονου συμβολισμού, στα προϊόντα της.

Οι τρεις εταιρίες αναφέρουν ότι «το Υπουργείο Πολιτισμού, λαμβάνοντας υπόψη του την απόφαση μιας και μόνο έμμισθης συμβούλου του, παραχωρεί το δικαίωμα στην Coca Cola να συνεχίζει να εμπορευματοποιείται τα εθνικά μνημεία, όπως τον Παρθενώνα, χωρίς να προβαίνει στην επιβολή κάποιου προστίμου ή την πληρωμή των σχετικών τελών, παρά τη σαφήνεια του νόμου επί του θέματος».

Οι εταιρίες κέρδισαν την υπόθεση στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, που στις 16 Σεπτεμβρίου αποφάσισε, σε δεύτερο βαθμό, ότι η εκστρατεία της Coca-Cola έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), καθώς δεν είχε λάβει την απαραίτητη άδεια για χρήση αναπαραστάσεων με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο των μνημείων που ανήκουν στο δημόσιο.

Οι εταιρίες αναφέρουν ότι δεν προσβλέπουν, με την προσφυγή τους στη δικαοοσύνη, σε χρηματική αποζημίωση, αλλά στον «περιορισμό της αυθαιρεσίας». Τονίζουν πάντως ότι υπάρχει θέμα με το γεγονός ότι το Υπουργείο Πολιτισμού δεν έγειρε απαιτήσεις απέναντι στον επιχειρηματικό κολοσσό και αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο για κλιμάκωση, αν δεν υπάρξει εξέλιξη.

Για το θέμα έχει βγάλει ανακοίνωση και η ΕΑΚ Εργαζόμενων στο υπουργείο

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα