Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Αδιέξοδο με τα δρομολόγια των λεωφορείων

Εικόνα του άρθρου Αδιέξοδο με τα δρομολόγια των λεωφορείων
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/02/2021, 16:20
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Έγινε τελικά η συνάντηση των εκπροσώπων των υπεραστικών ΚΤΕΛ με τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη, ωστόσο λύση για τα ενδονομαρχιακά δρομολόγια που δεν γίνονται, δεν φαίνεται ότι βρέθηκε.

Τα υπεραστικά ΚΤΕΛ δήλωσαν αδυναμία, επικαλέστηκαν ξανά το νόμο του 2001. Σημειώνεται επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει την έκτακτη επιδότηση Ιουλίου-Αυγούστου 2020 ύψους 15.785.000 ευρώ, παρότι αυτή έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ από τον περασμένο Νοέμβριο.

Έτσι, επί του παρόντος παραμένει το πρόβλημα, ειδικά για ηλικιωμένους-ες κατοίκους χωριών που πρέπει να έρθουν στα Γιάννενα για εμβολιασμό.

Σημειώνεται ότι ο νόμος του 2001 ορίζει ότι «ο ελάχιστος αριθμός υποχρεωτικών δρομολογίων για αστικές ή υπεραστικές  γραμμές καθορίζεται με απόφαση «του νομάρχη της έδρας του ΚΤΕΛ, μετά από  εισήγηση του ΚΤΕΛ και γνώμη των οικείων ΟΤΑ πρώτου βαθμού αν πρόκειται  για αστικές γραμμές ή της ΤΕΔΚ αν πρόκειται για υπεραστικές».

Επίσης, αναφέρει ότι «αν η μέση πληρότητα αποδεικνύεται ότι είναι κατώτερη του 20%, το  Κ.Τ.Ε.Λ, μπορεί: α) να αρνηθεί τη συνέχιση εκμετάλλευσης της γραμμής, β) να προτείνει στο αρμόδιο όργανο σχετική τροποποίηση της εκμετάλλευσης  της γραμμής, ιδίως ως προς τη συχνότητα των δρομολογίων και την έναρξη  και λήξη αυτών, γ) να προτείνει στον οικείο Ο.Τ.Α., εφόσον επιθυμεί τη  συνέχιση λειτουργίας της γραμμής με τους ήδη καθορισμένους όρους, τη  σύναψη σύμβασης για την κάλυψη των απωλειών εσόδων τουλάχιστον στο  ποσοστό του 20%. Αν το Κ.Τ.Ε.Λ. αρνηθεί την εκμετάλλευση της νέας  γραμμής, αυτή δύναται να ανατίθεται στον οικείο Ο.Τ.Α, πρώτου βαθμού από  το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νόμου  αυτού, εφόσον όμως δεν έχει αρνηθεί την πρόταση για κάλυψη των απωλειών  εσόδων στο ποσοστό του 20%».

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back