Oikonomou pisoi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρυσό βραβείο για τον «κύριο Πρόβατο»

Εικόνα του άρθρου Χρυσό βραβείο για τον «κύριο Πρόβατο»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/12/2018, 12:11
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μια σημαντική διάκριση στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, στα Effie Awards Hellas, πέτυχε η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη».

Η «Δωδώνη» κατέκτησε το Gold Effie στην κατηγορία τρόφιμα/γαλακτοκομικά με στρατηγικό συνεργάτη τον όμιλο ΜcCann Athens/McCann Worldgroup.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και τη στοχευμένη επικοινωνία του brand, μέσα από ένα ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον «κύριο Πρόβατο». Το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τη ΜcCann Athens/McCann Worldgroup, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Λάνθιμου, και «εξυπηρετεί τον στρατηγικό στόχο της ‘Δωδώνη’, να ξεχωρίζει στον κλάδο που δραστηριοποιείται για την ποιότητα, την αυθεντικότητα και την πλούσια γεύση των προϊόντων της» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

«Το βραβείο αυτό έρχεται να επισφραγίσει όλη την προσπάθεια της ομάδας, σε συνεργασία με τη ΜcCann Athens/McCann Worldgroup, να αποτυπώσει την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ‘Δωδώνη’ σε ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό σποτ, ικανό να προσεγγίσει τον σύγχρονο καταναλωτή με άμεσο και διασκεδαστικό τρόπο» αναφέρει σε δήλωσή της η Βίκυ Παπουτσάκη, marketing manager της γαλακτοβιομηχανίας.

Τα βραβεία Effie έχουν αναγνωριστεί παγκοσμίως ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας και στόχο έχουν να αναδείξουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back