Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι ζητούν οι επιχειρήσεις από τα ΚΕΠ plus;

Εικόνα του άρθρου Τι ζητούν οι επιχειρήσεις από τα ΚΕΠ plus;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/06/2020, 10:54
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα κύρια συμπεράσματα από την έρευνα και τις κατά τόπους συναντήσεις εργασίας σε 16 πόλεις με διαφορετικά επιχειρηματικά οικοσυστήματα και συζητήσεις με 296 εκπροσώπους των δήμων, Επιμελητηρίων, ΚΕΠ, αλλά κυρίως με επιχειρηματίες σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Δράμα, Κιλκίς, Καστοριά, Γιάννενα, Τρίκαλα, Αρχαία Ολυμπία, Ναύπλιο, Σπάρτη, Χανιά, Ρέθυμνο, Αχαρνές, Μαρούσι, Αγ. Βαρβάρα, Ηλιούπολη παρουσίασε ο υπουργός υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στην εκδήλωση του ΕΒΕΑ στην Αθήνα.

Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα…

  • Το 62% των ερωτηθέντων για το «ποιος είναι ο βαθμός ικανοποίησής σας από τις υπηρεσίες που παρέχονται από τα ΚΕΠ» απάντησε καλός - πολύ καλός
  • το 56,9% για το «πόσες φορές είχαν επισκεφτεί τα ΚΕΠ τον τελευταίο χρόνο» απάντηση μέχρι 5 φορές και το 19% μέχρι 10 φορές
  • για το «ποια είναι τα πιο σημαντικά θέματα για τα οποία θα θέλατε να βρείτε ενημέρωση σε πιθανά Digital Info Points» το 78,9% απάντησε την νομοθεσία, το 64,9% την χρηματοδότηση και το 63,2% την φορολογία
  • για «με ποιες δομές συμβουλευτικής υποστήριξης πιστεύετε ότι θα πρέπει να είναι άμεσα διασυνδεδεμένα τα ΚΕΠ» το 53% απάντησε Επιμελητήρια, το 50% ακαδημαϊκά ιδρύματα και το 46% δήμοι
  • το 63,8% απαντά μέτρια ή λίγο στο «πόσο ενημερωμένοι νιώθετε ώστε να κυνηγήσετε το επιχειρηματικό σας όραμα»
  • το 72,4% απαντά μέτρια ή πολύ δύσκολη στο «πόσο δύσκολη θα είναι η ανάπτυξη του πλάνου σας στα νέα δεδομένα μετά την πανδημία»

Όπως τόνισε στην παρουσίασή του ο γενικός γραμματέας του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Αλέξανδρος Κωστόπουλος στα συμπεράσματα διαφαίνεται ότι:

  • υπάρχουν εξαιρετικές πρωτοβουλίες σε τοπικά επιμελητήρια και ΟΤΑ που όμως δεν επικοινωνούνται με τον πλέον αποτελεσματικό και σύγχρονο τρόπο με αποτέλεσμα να έχουν περιορισμένη διείσδυση
  • Υπάρχουν σημαντικά εμπόδια ψηφιακού αναλφαβητισμού που περιορίζουν δραματικά την ενημέρωση αλλά και την ενίσχυση τελικά της επιχειρηματικότητας
  • Νέοι επιχειρηματίες αλλά και με πολλά χρόνια παρουσία εξέφρασαν έντονη επιθυμία για περαιτέρω ενημέρωση από περισσότερα σημεία και κανάλια
  • Δράσεις και προγράμματα του κράτους έχουν «τεράστια» γραφειοκρατία
  • Υπάρχει ανάγκη για κωδικοποίηση της πληροφορίας με ευσύνοπτο και χρηστικά φιλικά τρόπο
  • Νομοθεσία, φορολογία, η καλύτερη σχέση με υπηρεσίες όπως η ΑΑΔΕ και οι πολεοδομίες, τα απαιτούμενα βήματα της σχέσης με το κράτος, αλλά και θέματα νέων τάσεων, εξωστρέφειας ή νέων εργαλείων μας αναδείχτηκαν ως τα πλέον σημαντικά ζητήματα που τους απασχολούν

Αρκετοί επιχειρηματίες και παράγοντες έθεσαν το ζήτημα της ανάγκης για επικοινωνία με φυσικά πρόσωπα/ καθοδηγητές αλλά και τηλε-συμμετοχής σε εκπαιδευτικά ή επιστημονικά συνέδρια και φόρα.

ΑΠΕ/Κάτια Παπαδοπούλου

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back