ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεκπαίδευση: Όχι με τις καλύτερες αναμνήσεις…

Εικόνα του άρθρου Τηλεκπαίδευση: Όχι με τις καλύτερες αναμνήσεις…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/02/2021, 11:10
ΕΛΛΑΔΑ

Η λύση της τηλεκπαίδευσης, η οποία σχεδόν μονιμοποιήθηκε τους τελευταίους μήνες, δεν είναι η ενδεδειγμένη, όσο και αν φιλοτιμούνται εκπαιδευτικοί και μαθητές-τριες.

Μια μελέτη της Φιλοσοφικής του ΑΠΘ σε 2.548 μαθητές-τριες και 963 εκπαιδευτικούς, έδειξε μια σειρά ζητήματα που άνοιξε η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης και έχουν να κάνουν με το μάθημα καθαυτό, αλλά και με τις προεκτάσεις της παιδαγωγικής διαδικασίας.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή» που παρουσίασε συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας το 71,5% των μαθητών δήλωσε άγχος, 63% ψυχική εξάντληση, 55,3% ρουτίνα και 44,7% θλίψη.

Επίσης, το 72,6% δήλωσαν ότι «έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα».

Επίσης, το 70% των εκπαιδευτικών δήλωσαν προβλήματα με την πλατφόρμα Webex, η οποία κατέρρεε συχνά στην αρχή της διαδικασίας, αλλά και ότι οι συνδέσεις ήταν κακές και ο εξοπλισμός ελλιπής.

Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Παιδείας σχεδόν ποτέ δεν παραδέχθηκε ευθέως τα προβλήματα, παρά προσπάθησε να τα διαχειριστεί επικοινωνιακά, ενώ ακόμα και… τώρα, που τα σχολεία άνοιξαν, «τρέχουν» προγράμματα επιδότησης για αγορά εξοπλισμού, πολύ καθυστερημένα βέβαια.

Για τη δε ποιότητα συνδέσεων που προσφέρουν οι πάροχοι ίντερνετ στην Ελλάδα, ούτε λόγος…

Ακόμα, η έρευνα αναφέρει ότι, λιγότερο από το 60% των μαθητών παρακολουθεί όντως το μάθημα, και το 84,2% των ερωτηθέντων εκπαιδευτικών αφήνει αιχμές προς την πολιτεία, ότι δεν μερίμνησε για την επιμόρφωσή τους.

Ακόμα: το 69,3% ζητάει αναστολή της εφαρμογής της τράπεζας θεμάτων που επανέρχεται παρά τις ενστάσεις, καθώς, εκτιμάται ότι σχεδόν 3 στους 4 μαθητές-τριες δεν έχουν εμπεδώσει επαρκώς την ύλη.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back