Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 23-01-2020, 16:27
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Την, τυπική περισσότερο, εξουσιοδότηση, έλαβε η ηγεσία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου για την εκπροσώπηση στη συνάντηση που θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα, στο Υπουργείο Υποδομών.

Οι δήμαρχοι και μέλη της ΠΕΔ στη συνεδρίαση της Πέμπτης, τόνισαν σε διάφορους τόνους ότι η προέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά και η ουσιαστική ένταξη του δρόμου στα διευρωπαϊκά δίκτυα, που ανήκει κατά σχεδιασμό, είναι απόλυτα απαραίτητη.

Τόνισαν επίσης ότι δεν είναι αποδεκτή η πρόσφατη εξέλιξη της μετατροπής του δρόμου σε δίιχνου, δηλαδή ενός οδικού… μη-άξονα. Ο δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος στην τοποθέτησή του, τόνισε ότι «εδώ και 15 χρόνια, πλην των μελετών που είναι ολοκληρωμένες, δεν γίνεται τίποτα» στο θέμα. Πρόσθεσε δε ότι σε όσες επιστολές έχει στείλει, του απαντούν υπηρεσιακοί παράγοντες «και όχι η πολιτική ηγεσία». Είπε ακόμα ότι έχει έγγραφη απάντηση ότι όντως, υπάρχουν έτοιμες μελέτες για το έργο.

Το πρόβλημα πάντα όμως, ήταν τα χρήματα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο δρόμος δεν είναι «εμπορικά αρεστός».

Στην ΠΕΔ ακούστηκαν αρκετές απόψεις. Ο δήμαρχος Ζηρού Νίκος Καλαντζής έθεσε και το θέμα της σύνδεσης της Ιόνιας με την Πρέβεζα (επίσης διευρωπαϊκό δίκτυο), με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης στον Δήμο Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας τόνισε πως «δεν είναι απλά ένας εθνικός δρόμος, είναι ένας διευρωπαϊκός άξονας».

Η σύσκεψη της Δευτέρας προκλήθηκε από τις γενικές αντιδράσεις στην απάντηση του υπουργείου ότι πρακτικά, εγκαταλείπονται οι μελέτες και ο δρόμος θα κατασκευαστεί με προδιαγραφές παλιού οδικού δικτύου.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
kaissa 2