ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Στ. Καλογιάννης: Προβληματισμοί και συστάσεις για το έργο «Ιωάννινα-Κακαβιά»

Εικόνα του άρθρου Στ. Καλογιάννης: Προβληματισμοί και συστάσεις για το έργο «Ιωάννινα-Κακαβιά»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/08/2023, 18:59
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

H πρώτη αντίδραση για τη δεύτερη ακύρωση του διαγωνισμού για τον οδικό άξονα «Ιωάννινα-Κακαβιά» έρχεται από τον πρώην βουλευτή Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρο Καλογιάννη.

Αφού κάνει λόγο για το προφανές, για μια «αρνητική εξέλιξη» δηλαδή, ο κ. Καλογιάννης υπενθυμίζει τους προβληματισμούς που είχε θέσει και στο παρελθόν ενώ αφήνει και τις αιχμές του.

Καταρχάς, παραπέμπει στην εποχή που ο ίδιος ήταν αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών όταν και εκδόθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το οδικό τμήμα «Ιωάννινα-Καλπάκι», εν έτει 2009. Για το υπόλοιπο τμήμα, κάνει λόγο για «πολύτιμο χρόνο που χάθηκε τα προηγούμενα χρόνια, παρά τις κατά καιρούς θριαμβευτικές ανακοινώσεις από διάφορες πλευρές».

Με τα δεδομένα που υπάρχουν πια, ο κ. Καλογιάννης επαναλαμβάνει τον προβληματισμό του για τις προαιρέσεις (για το τμήμα Καλπάκι-Κακαβιά και για έναν κόμβο) και εκτιμά ότι αυτές «δεν πρέπει να αποτελέσουν λόγο μη ολοκλήρωσης του συνολικού έργου», όπως και ότι το έργο πρέπει να ενταχθεί στο σύνολό του στο ΕΣΠΑ 2021-2027.

«Μετά λοιπόν και τη δεύτερη ακύρωση του διαγωνισμού, οφείλει το υπουργείο Υποδομών με τη νέα πολιτική ηγεσία του, που διακρίνεται για τη συνέπεια και την εργατικότητά της, να ξαναδεί συνολικά το έργο, θέτοντας σαφή χρονοδιαγράμματα, αποφεύγοντας τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος, ώστε ο άξονας να ολοκληρωθεί μέχρι το 2030» τονίζει.

Και κλείνει με την πάγια θέση του για την ολοκλήρωση των μελετών του οδικού άξονα Καλπάκι-Κόνιτσα.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back