Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 12-06-2022, 18:15
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πριν από ένα χρόνο περίπου, ο Δήμος Ιωαννιτών «έτρεξε» μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα Γιάννενα και το branding τους, πόσο δηλαδή αναγνωρίσιμη είναι η πόλη και τα, ας πούμε ψηφιακά χαρακτηριστικά της, στους χρήστες-τριες των ΜΚΔ.

Το αποτύπωμα πλέον είναι υπαρκτό, σε σύγκριση πχ με δύο χρόνια πριν, αν και ακόμα είναι πολύ πιο χαμηλά από αυτό που εκτιμάται ως «κυρίαρχη τάση», για τουριστικούς σκοπούς.

Το hashtag «Ioannina», η λέξη με τη δίεση μπροστά που πρακτικά, συνδέει οριζόντια αναρτήσεις, ανά μέσο αλλά και σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο, επιστρέφει σε χρονικό διάστημα εβδομάδας, τα εξής:

11.400 αλληλεπιδράσεις, 4.600 «like» και η απήχησή της είναι σε περίπου 47.000 άτομα. Αντίθετα, είναι αρκετά χαμηλά ακόμα οι αλληλεπιδράσεις (αναφορές και επαν-αναρτήσεις). Άλλα ενδιαφέροντα δεδομένα είναι ότι οι τρεις πρώτοι λογαριασμοί στο twitter που «τρεντάρουν» τα Γιάννενα, είναι κατά σειρά  το account του Δήμου Ιωαννιτών, της παράταξης του δημάρχου Μωυσή Ελισάφ και (μαντέψτε…) το account του Τύπου Ιωαννίνων typos-i.gr.

Για να γίνουν αντιληπτά τα μεγέθη, το hashtag #santorini, το ίδιο διάστημα, είχε απήχηση σε 490.300 άτομα.

Σημειωτέον ότι τα στοιχεία προκύπτουν από τις αναφορές στη μηχανή brandmentions.com και στο semrush, δύο εργαλεία αναζήτησης και καταγραφής κίνησης και branding.

Άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, είναι ότι ένα από τα κορυφαία σημεία όπου αναφέρονται τα Γιάννενα με το σχετικό hashtag ή συνδεόμενα με αυτό, είναι το tiktok, στο οποίο «παίζουν μπάλα» κυρίως οι μικρότερες ηλικίες, αλλά έχουν αρχίσει να μπαίνουν δυναμικά και εταιρικοί παράγοντες.

Υπενθυμίζεται ότι στην τετράμηνη καμπάνια Μαρτίου-Ιουνίου 2021, τα αποτελέσματα του Δήμου Ιωαννιτών αναφέρουν reach των χροηγούμενων αναρτήσεων-διαφημίσεων σε 973.600 άτομα σε Facebook και Instagram.

 

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
alfabeto back iper piso