dodoni back
ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ 2023

Πολιτική διαφήμιση στο ίντερνετ: Οι δαπάνες της τελευταίας εβδομάδας

Εικόνα του άρθρου Πολιτική διαφήμιση στο ίντερνετ: Οι δαπάνες της τελευταίας εβδομάδας
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/05/2023, 17:11
ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ 2023 - ΕΚΛΟΓΕΣ

Όσο πλησιάζουν οι εκλογές, τόσο μαίνεται και η «διαφημιστική μάχη» στο ίντερνετ.

Τα κόμματα και οι υποψήφιοι δαπανούν μεγάλα ποσά, τα οποία «μετουσιώνονται», ανάλογα με τις αναγνωστικές σας συνήθειες ή και το πόσο καλά τοποθετούνται από τους δημιουργούς τους, στις διαφημίσεις που βλέπετε.

Δείτε εδώ τα στοιχεία της περασμένης εβδομάδας.

Σχετικά με την πολιτική του Τύπου Ιωαννίνων για την εκλογική διαφήμιση, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Την τελευταία εβδομάδα δαπανήθηκαν συνολικά 66.350 ευρώ, στο «ελληνικό google», για 992 συνολικά χορηγούμενες διαφημίσεις.

Ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε μπροστά στη δαπάνη, με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 34.200 ευρώ. Κοινώς, η αξιωματική αντιπολίτευση δαπανά κατά μέσο όρο 4.900 ευρώ τη μέρα, ξεπερνώντας κατά πολύ τη ΝΔ και αντιστρέφοντας την προηγούμενη εικόνα.

Το κυβερνητικό κόμμα έχει δαπανήσει 13.800 ευρώ την τελευταία εβδομάδα.

Σημειώνεται ότι δεν συνυπολογίζονται οι δαπάνες των υποψηφίων των κομμάτων.

Για παράδειγμα, ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Κυρανάκης, δαπάνησε μόνος του 3 χιλιάδες ευρώ την τελευταία εβδομάδα, μόνο για χορηγούμενες στη Google.

Πίσω του, ο Βασίλης Κικίλιας διέθεσε άλλα 1,950 ευρώ.

Αυτή τη βδομάδα έκανε τις πρώτες χορηγούμενες και το ΚΚΕ.

Το κόμμα δαπάνησε 1.450 ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Google.

Ενδεικτική είναι και η αύξηση, από βδομάδα σε βδομάδα, σε γενικά έξοδα: Την εβδομάδα 24-30 Απριλίου, στην Ελλάδα δαπανήθηκαν 16.000 ευρώ περίπου. Την εβδομάδα 1-7 Μαΐου, το ποσό εκτοξεύθηκε στα 50.000 ευρώ.

Η συντριπτική πλειοψηφία είναι χορηγούμενα βίντεο-αποτελούν περίπου το 73% της συνολικής δαπάνης.

(φωτό δημιουργημένη με πρόγραμμα AI)

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3