Το 1989, 35 ολόκληρα χρόνια πριν, οι B-52’s ήταν μια ήδη φτασμένη μπάντα από την Αθήνα (της Τζώρτζια) που ξεσήκωνε τις πίστες με το pop dance new wave υφάκι της.
Επίσης, είχε χάσει ένα από τα βασικά της στελέχη, τον κιθαρίστα Ρίκι Γουίλσον, οποίος πέθανε μόλις στα 32 του, από επιπλοκές του AIDS.
Το Cosmic Thing ωστόσο έμελλε να είναι το τεράστιο breakthrough της μπάντας, που είχε στην πρώτη σειρά τον τρομερό Φρεντ Σνάιντερ και τα διπλά γυναικεία φωνητικά από τη Σίντι Γουίλσον, αδερφή του Ρίκι και την Κέιτ Πίρσον, μια από τις κορυφαίες γυναικείες φωνές του ροκενρόλ.
Στην εποχή που το Mtv ήταν ο νόμος στη μουσική και διατηρούσε επίσης το νόημα της ύπαρξής του, ένας δίσκος σαν το Cosmic Thing ήταν αυτό που έπρεπε: Κάθε πρωί, το ελληνικό κοινό ξυπνούσε διαδοχικά με το Love in an Elevator των Aerosmith, το Like a Prayer της Madonna (ολογράφως: Μαντάαανα), το Cult of Personality των (τρομερών) Living Colour, το She Drives me Crazy των FYC και το Loooooove Shaaaaack των B-52’s.
O δίσκος ήταν (συν)δημιούργημα ενός «κάτσε καλά» παραγωγικού διδύμου, του Νάιλ Ρότζερς και το Ντον Γουάζ, που ήξεραν πώς να μετατρέψουν μια καλή μπάντα, να ακούγεται φάνκι δυναμίτης.
Όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτά χωρίς τη φέρουσα ικανότητα των μελών του συγκροτήματος. Ο Κιθ Στρίκλαντ που ανέλαβε όλες τις κιθάρες, μετά τον θάνατο του Γουίλσον, βγήκε από τη σκιά του εκλιπόντα, ο οποίος υπήρξε ένα από τα μεγαλύτερα κιθαριστικά ταλέντα στις αρχές των ‘80s στην Αμερική.
Η Πίρσον, επίσης πολυοργανίστρια, ήταν καίρια στη σύνθεση των κομματιών και πίσω τους, ερχόταν ένας μικρός λόχος «σεσιονάδων» που είχαν βιογραφικά, λίγο μεγαλύτερα από πολυκατοικία: Η Σάρα Λι που έγραψε και ένα κομμάτι μαζί με την Πίρσον, έπαιζε μεταξύ άλλων, με τον Φριπ στην προσωπική του μπάντα. Ο Τσάρλι Ντρέιτον και ο Σόνι Έμορι σήμερα πλέον έχουν παίξει με όλο τον κόσμο, από τον Μάιλς Ντέιβις μέχρι τους Cult και από τους Steely Dan μέχρι τους Stones. Επίσης, ο ίδιος ο Ρότζερς παίζει κιθάρα σε ένα κομμάτι.
Πίσω λοιπόν από τις διαστημικών διαστάσεων επιτυχίες όπως το Channel Z, το ομώνυμο του δίσκου και φυσικά, το Love Shack, και τη φαινομενική φορλαϊδοσύνη των βίντεο κλιπ τους, οι B-52’s ήταν μια μουσική μηχανή που αποφάσισαν ότι θα κατακτήσουν εμπορικά τον μουσικό κόσμο.
Το Cosmic Thing ήταν η κορυφαία τους στιγμή και ένα καλοφτιαγμένο music burger.