Oikonomou pisoi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι τεχνοτροπίες άντεξαν στην κρίση

Εικόνα του άρθρου Οι τεχνοτροπίες άντεξαν στην κρίση
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/10/2018, 13:17
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ένας από τους κλάδους που έχει υποστεί τη μεγαλύτερη κάμψη σε δουλειές και έσοδα, είναι η οικοδομή και τα παρελκόμενά της.

Ωστόσο, υπάρχει και ένας κλάδος που «κρατάει» και γνωρίζει και άνοδο: οι τεχνοτροπίες.

Τρίτη βράδυ, Η «Χρωμοεπιλογή» του Πολύβιου Καρρά στην οδό Παπανδρέου είχε καλεσμένους από το εξωτερικό. Η ιταλική εταιρία Giorgio Graesan που συνεργάζεται εδώ και αρκετά χρόνια με το γιαννιώτικο κατάστημα και στη χτεσινή επίσκεψη το βρήκε γεμάτο, για το σεμινάριο που έλαβε χώρα εκεί.

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα και τους συνεργάτες μου που μαζευτήκαμε τόσοι άνθρωποι σε αυτό το χώρο. Χώρο αγαπημένο για μένα, γιατί κάθομαι εδώ 10-12 ώρες κάθε μέρα» άνοιξε την εκδήλωση ο κ. Καρράς και συνέχισε: «Φέτος συμπληρώνουμε 55 χρόνια, από το Νοέμβριο του ‘63 που άνοιξε το μαγαζί ο πατέρας μου».

Γιατί όμως οι τεχνοτροπίες είναι σε άνοδο, σε εποχές κρίσης; Πολύ χοντρικά και απλοϊκά, πρόκειται για τις χρήσεις χρωμάτων με «εναλλακτικό» τρόπο, με βάση τα διάφορα προϊόντα και μέσα, αλλά και τρόπους εφαρμογής, που καταλήγουν σε αποτελέσματα πιο… σύνθετα από ένα απλό βάψιμο.

«Η κρίση μας ακούμπησε όλους στα χρώματα, αλλά οι τεχνοτροπίες έχουν καλή και σταθερή άνοδο. Αυτό συμβαίνει γιατί απευθύνονται σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο σε αυτούς που έχουν χρήματα» τόνισε ο κ. Καρράς

Οι μάστορες, τεχνίτες, χρωματοπώλες («είναι ιδιαίτερα τιμητικό για μένα που έχω πάνω από όλα φίλους, τους χρωματοπώλες των Ιωαννίνων» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Καρράς) που συγκεντρώθηκαν στο κατάστημα, παρακολούθησαν ένα σεμινάριο, όχι μόνο γενικά προϊόντων, αλλά και εφαρμογής. Κάτι σαν «έρευνα στο πεδίο» δηλαδή, με παρουσίαση νέων εφέ και τεχνικών, αλλά και νέων προϊόντων που επιτρέπουν μεγαλύτερη ελευθερία στη δημιουργικότητα, καθώς και μια έντονη δόση… καλλιτεχνίας.

Οι τεχνοτροπίες έχουν σχεδόν την ίδια ζήτηση, για οικιακούς χώρους και επιχειρήσεις. Σημαντικό ρόλο παίζει φυσικά η πρόταση που θα εισηγηθεί ο διακοσμητής, αλλά πάντα, υπάρχει και η δυναότητα της επιλογής. Η Χρωμοεπιλογή για παράδειγμα μπορεί να υποδείξει το μοντέλο και το είδος της τεχνοτροπίας, αλλά και τις εκδοχές εφαρμογής της, είτε στο site της, είτε επί τόπου, στο κατάστημα




ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back