ΗΠΕΙΡΟΣ

Οι δικαιολογίες Καχριμάνη για το υπεραστικό ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας

Εικόνα του άρθρου Οι δικαιολογίες Καχριμάνη για το υπεραστικό ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/11/2023, 09:11
ΗΠΕΙΡΟΣ

Τον νέο του σταθμό στο Γραικοχώρι Ηγουμενίτσας, εντός πυκνοκατοικημένης περιοχής, ανεγείρει το υπεραστικό ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας παρόλο που υπάρχουν πολλά κενά στις αδειοδοτήσεις όπως και αρνητικές εισηγήσεις.

Η περιφερειακή αρχή Ηπείρου κατάφερε να ξεπεράσει όμως τα εμπόδια με τρόπο που θυμίζει πολύ την υπόθεση της χωροθέτησης και της ανέγερσης του σταθμού του υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων. Kάτοικοι της περιοχής έχουν προσφύγει κατά της απόφασης αδειοδότησης στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας.

Ο περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης προσπάθησε να δώσει εξηγήσεις κατά τη χτεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, μετά από επερώτηση που κατέθεσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης». Και οι εξηγήσεις του ήταν… διαφωτιστικές.

Ο κ. Καχριμάνης υποστήριξε ότι έχει δοθεί άδεια για πρακτορείο-εκδοτήριο και όχι για σταθμό και υπεραμύνθηκε της δραστηριότητας του υπεραστικού ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, επικαλούμενος την «εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών». «Τα ΚΤΕΛ είναι πολυμετοχικοί οργανισμοί και οι μέτοχοί τους είναι επιχειρηματίες μεν με την ευρεία έννοια, απέχουν όμως πολύ από αυτό φαντάζονται ορισμένοι, περί βαθύπλουτων κροίσων κλπ.» ανέφερε. Εκτός θέματος προφανώς η τοποθέτησή του…

Ο κ. Καχριμάνης αποδέχτηκε ότι υπήρχε διαφορετική, αρνητική άποψη από τις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας. Αλλά το ζήτημα λύθηκε καθώς, όπως είπε, η προϊστάμενη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας είχε διαφορετική προσέγγιση και εισήγηση «την οποία και αποδεχθήκαμε». Συν τοις άλλοις έκανε και ο ίδιος αυτοψία και είδε ότι «η κατάσταση σήμερα είναι καλύτερη από ό,τι στο πρόσφατο παρελθόν».

Για την έκδοση της άδειας περί… πρακτορείου-εκδοτηρίου, ο κ. Καχριμάνης επικαλέστηκε υπουργική απόφαση του 2003, σύμφωνα με την οποία: Τα πρακτορεία- εκδοτήρια πρέπει ανάλογα με την επιβατική κίνηση να διαθέτουν άνετους, καθαρούς και επαρκείς χώρους υποδοχής και υγιεινής των επιβατών. Επίσης μπορούν να συμπίπτουν με το σημείο που έχει καθοριστεί ως αφετηρία, τέρμα ή στάση λεωφορείων επιβατικής γραμμής για την επιβίβαση ή αποβίβαση επιβατών και να συστεγάζονται με καταστήματα που προσφέρουν καφέ, φαγητό κλπ για την άνετη και ευχάριστη αναμονή και εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.

«Άλλο πρακτορείο κι άλλο σταθμός ΚΤΕΛ» είπε με έμφαση. Και πρόσθεσε: «Και εδώ στα Γιάννενα πρακτορείο λειτουργεί», για να πάρει την εξής εύλογη απάντηση από τον περιφερειακό σύμβουλο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κώστα Κωτσαντή: «Και τα ΚΤΕΛ πού είναι τότε;»….

ΣΧΟΛΙΑ
Γιώργος
Τι θα γίνει επιτέλους με το πρακτορείο του ΚΤΕΛ που α) βρίσκεται σε ακατάλληλη για αυτό τον σκοπό περιοχή και β) έχει γεμίσει ο τόπος με πάρκινγκ λεωφορείων που υποβαθμίζουν την συνοικία του "Μάτσ'κα"; Έχετε μήπως δει τους ταλαίπωρους ταξιδιώτες να σέρνουν τις αποσκευές τους σε όλα τα Γιάννενα μέχρι να φτάσουν στο σπίτι τους αφού δεν υπάρχει ΚΑΜΊΑ συγκοινωνία για την μεταφορά τους; Ή μήπως ζούμε σε άλλη πόλη από αυτήν που περιγραφετε; Γιατί δεν κάνετε σταθμό και πρακτορείο στο στρατόπεδο Βελισσαρίου;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back