Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 16-08-2019, 13:16
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένα από τα βασικά «εργαλεία» αναγνωρισιμότητας… πραγμάτων (από επιχειρήσεις μέχρι γεγονότα και ολόκληρες πόλεις) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι το hashtag. Η λέξη είναι σύνθετη από το hash (το σύμβολο της δίεσης) και τη λέξη tag (ετικέτα).

Η αρχή έγινε από μια πρόταση του χρήστη του twitter Κρις Μεσίνα, ώστε να υπάρχει μια «οριζόντια σύνδεση» των θεμάτων που κυκλοφορούν στο μέσο. Σήμερα, hashtags μπορείτε να βάλετε σχεδόν παντού (facebook, instagram), ενώ  μια σοβαρή ψηφιακή καμπάνια επιβάλλεται να έχει μια τέτοια λέξη αναφοράς. Έτσι άλλωστε «μετριούνται» οι τάσεις στο twitter, αλλά και ομαδοποιούνται θεματικές ειδήσεις και φυσικά, εκστρατείες παντός τύπου.

Πόσο δημοφιλές όμως είναι το hashtag #ioannina; Όχι ιδιαίτερα…

Το διάστημα 4-13 Αυγούστου έγιναν 70 αναρτήσεις με αυτό, στο twitter, από 26 χρήστες και οι εμφανίσεις έφτασαν τις 216.922 συνολικά.

Στο Instagram, έγιναν 69 αναρτήσεις με το συγκεκριμένο hashtag και πήρανε 8.924 «μου αρέσει».

Τα πράγματα είναι καλύτερα στο facebook.

To «σκορ» είναι μάλλον μέτριο, αλλά είναι και αποτέλεσμα μιας όχι πολύ διαδεδομένης αντίληψης για την «ψηφιακή παρουσία», αλλά και την προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος.

Ήδη, μεγάλοι οργανισμοί (και η τοπική αυτοδιοίκηση πλέον στο εξωτερικό κυρίως), κινητοποιεί τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να «ταγκάρουν», αλλά να το κάνουν σωστά, με ένα συγκεκριμένο tag.

Σε ανάπτυξη βρίσκεται και η χρήση ελληνικών χαρακτήρων, με τους οποίους πάντως οι ψηφιακές πλατφόρμες δεν είναι ιδιαίτερα «φιλικές

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα