Συντακτης: Γιώργος Πατέλης
Δημοσιευση: 15-02-2018, 20:54
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ-LIFE

Από σήμερα το πρόγραμμα πλοήγησης στο ίντερνετ Chrome της Google θα αρχίσει να μπλοκάρει διαφημίσεις, που ενοχλούν τους χρήστες ή παρεμποδίζουν το ομαλό «σερφάρισμά» τους

Η νέα δυνατότητα θα βάζει αυτομάτως «φρένο» σε ενοχλητικές διαφημίσεις ιστοσελίδων, όπως αυτές που ξαφνικά παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο. Θα μπλοκάρονται ακόμη και διαφημίσεις της ίδιας της Google, αλλά οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν την προβολή μιας διαφήμισης, αν το επιθυμούν.

Αν μια ιστοσελίδα περιλαμβάνει διαφημίσεις σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω μορφές, τότε θα λαμβάνει σχετική προειδοποίηση και αν εξακολουθεί να τις διατηρεί, τότε θα καταχωρείται στην λίστα με τις ιστοσελίδες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις Better Ads Standards. 

Οι ενοχλητικού τύπου διαφημίσεις: Pop-ups, auto-playing ads με ήχο, μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο, αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζει τον χρήστη να περιμένει μέχρι να ανοίξει η επιθυμητή σελίδα, διαφημίσεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης σε φορητές συσκευές, διαφημίσεις full-screen.

Οι ιστοσελίδες που δέχονται ειδοποίηση σχετικά με τις διαφημίσεις τους θα έχουν στην διάθεση τους 30 ημέρες για να τις διορθώσουν. 

Στόχος της Google είναι να πείσει τους χρήστες να εγκαταλείψουν τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού (ad blockers) που επιτρέπει το καθολικό μπλοκάρισμα των διαφημίσεων και να αρκεσθούν στις νέες δυνατότητες του Chrome. 

Τα προγράμματα ad-blocking είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα σε όλο τον κόσμο, σε μια προσπάθεια των χρηστών να κάνουν πιο εύκολη την περιήγησή τους στο Ίντερνετ, αλλά στερούν έσοδα από τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστικές και την ίδια τη Google.

Μαζί με το Facebook, η Google ελέγχει την online διαφημιστική αγορά. Οι καχύποπτοι αναλυτές εκτιμούν ότι η νέα κίνηση της Google δεν αποσκοπεί τόσο στο να «καθαρίσει» το διαδίκτυο από τις ενοχλητικές διαφημίσεις, όσο στο να διευρύνει το δικό της μερίδιο στη διαφημιστική «πίτα».

Είναι ενδεικτικό ότι ο Chrome θα εξαιρεί από το «μπλόκο» μία από τις πιο σημαντικές μορφές διαφήμισης της Google, όσες «τρέχουν» πριν τα βίντεο στο YouTube (το οποίο ανήκει στην ίδια). Στην ουσία, με τη νέα κίνησή της, η Google φροντίζει να μπλοκάρει η ίδια επιλεκτικά μερικές διαφημίσεις, προκειμένου να μη μπλοκάρουν οι χρήστες όλες ανεξαιρέτως τις διαφημίσεις.

Πηγή: με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

200 λέξεις απομένουν.
  • Maria Kourkouni
    Maria Kourkouni
    Όχι άλλες διαφημίσεις
    200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Ντοτη3