Για τον τρόπο που έκανε τον απολογισμό δράσης, αλλά και για το περιεχόμενο αυτού, κατέκρινε την περιφερειακή αρχή ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γιώργος Ζάψας, σε δηλώσεις για το χτεσινό περιφερειακό συμβούλιο, μαζί με την Ελευθερία Κοσσυβάκη.
Καταρχάς, κατηγόρησε την πρόεδρο του σώματος Σταυρούλα Μπραΐμη-Μπότση ότι υπέπεσε σε παραβίαση του κανονισμού, δίνοντας πρώτα το λόγο στους 12 (!) αντιπεριφερειάρχες και μετά στην αντιπολίτευση. Δεν είναι η πρώτη φορά που η πρόεδρος του σώματος προκαλεί έντονες (συχνότατα δικαιολογημένες) αντιδράσεις με τον τρόπο που διοικεί τις συζητήσεις.
Σε μια αποστροφή του λόγου του κάλεσε τον κ. Καχριμάνη «να παραιτηθεί» και τόνισε ότι «είμαστε η μοναδική παράταξη που κάνει σοβαρή αντιπολίτευση».
Σχετικά με τους απολογισμούς καθαυτούς, ο κ. Ζάψας απέδωσε «αποτυχία» στην περιφερειακή αρχή για μια σειρά ζητήματα, όπως η στελέχωση της Περιφέρειας. «Από 600 πήγε στους 900 υπαλλήλους λόγω συνταξιοδοτήσεων και η κινητικότητα δεν έλυσε το πρόβλημα. Επιμένουν να μην κάνουν υπηρεσιακά συμβούλια για να διορίζει ο περιφερειάρχης προϊσταμένους» τόνισε, παραπέμποντας σε υπόθεση που κέρδισε υπάλληλος της Περιφέρειας.
Ο επικεφαλής του Κοινού των Ηπειρωτών πρόσθεσε ότι υπάρχει εμφανές πρόβλημα στη συνεργασία Περιφέρειας-Δήμων για τα απορρίμματα, αναφέρθηκε στα πρόστιμα που καλείται η Περιφέρεια να πληρώσει, «δείχνοντας» προς τον ίδιο τον περιφερειάρχη και τους χειρισμούς του για την ευθύνη των ποινών.
Πρόσθεσε ακόμα ότι χρειάζονται μελέτες για μια σειρά μεγάλα έργα όπως το Πάρκο Υψηλής Τεχνολογίας και το κλειστό ξιφασκίας. Για το πρώτο, τόνισε ότι «δεν πρόκειται φυσικά να αρνηθούμε τη δημιουργία 500 θέσεων εργασίας» και για το δεύτερο ότι η επίσκεψη και του ίδιου στο Ελληνικό «δεν ήταν λευκή επιταγή στον περιφερειάρχη».
Κάλεσε επίσης τον… Άδωνη Γεωργιάδη ως «φίλο του περιφερειάρχη» να μεριμνήσει για τη χρηματοδότηση μελετών της σιδηροδρομικής ένωσης Καλαμπάκας-Ηγουμενίτσας και για τα οδικά έργα, είπε χαρακτηριστικά:
«Θα κουβαλάει ισόβια ο κ. Καχριμάνης ότι υποβάθμισε σε εθνικό δρόμο το έργο Ιωάννινα-Κακαβιά» και τον κατηγόρησε ότι το ίδιο κάνει και με τη σύνδεση Πρέβεζας με Ιόνια.
Η παράταξη παρέθεσε τα εξής σημεία κριτικής, όπως αποτυπώνονται στην ανακοίνωσή της:
|
- Καλός δρόμος, κακός δρόμοςΗ σημασία των Περιοχών Άνευ Δρόμων για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας
- Γιάννενα-Πρέβεζα μετά κόπων και βασάνωνΈνας δρόμος που κάποτε αποτελούσε την πιο σημαντική εμπορική και συγκοινωνιακή σύνδεση της Ηπείρου&n...
- Ένας αγώνας στην αρχαία ΔωδώνηΣτις 30 Οκτωβρίου πραγματοποιείται ο Νάιος Δρόμος
