Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 30-03-2020, 10:01
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Η παράταξη της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων Ενωτική Αριστερή Παρέμβαση, τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι δεν θα νομιμοποιήσει την «εξ αποστάσεως απάτη σε βάρος των μαθητών και μαθητριών μας».

Σημειώνει τρεις παρατηρήσεις:

«1) Καμία εξ αποστάσεως μέθοδος δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δουλειά που γίνεται στην Α’βάθμια και Β’βάθμια εκπαίδευση στα σχολεία. Τα εξ αποστάσεως συστήματα μπορούν να λειτουργήσουν μόνο επικουρικά και σε σχέση με συγκεκριμένους ειδικούς στόχους.

2) Το τωρινό πρόγραμμα της «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» δεν είναι η απάντηση του υπουργείου στην έκτακτη συνθήκη της πανδημίας, αλλά μέρος του συνολικού του σχεδίου για την εκπαίδευση, όπως φάνηκε ήδη από το Σεπτέμβρη και την πρόταση να καλυφθούν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς με τηλεδιασκέψεις. Οι πρόσφατες δηλώσεις της υφυπουργού περί «παρακαταθήκης» δεν αφήνουν καμία αμφιβολία.

3) Η υπάρχουσα υποδομή δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του προγράμματος. Αυτό δεν είναι μια τεχνική διαπίστωση, αλλά ουσιαστική: Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία (και κόντρα στην αυθαίρετη δήλωση της υπουργού) ένα στα 5 παιδιά δεν διαθέτουν την απαιτούμενη υποδομή στο σπίτι (ισχύει και για συναδέλφους/ισσες). Γονείς, παιδιά και συνάδελφοι/ισσες καταναλώνουν άπειρες ώρες στο βρόντο, προσπαθώντας ακόμη και να συνδεθούν στο ΠΣΔ».

Τονίζει ακόμα ότι «η αρχή της ισότιμης πρόσβασης στην Εκπαίδευση καταργείται de facto» και ότι «και αυτή την αποτυχία το υπουργείο τη μετατρέπει σε ‘επιχειρηματική ευκαιρία’,εκχωρώντας μέρος του προγράμματος σε μεγάλες επιχειρήσεις του χώρου».

Λέει επίσης ότι για τις θέσεις αυτές, «δεχτήκαμε προσβολές και ειρωνείες, χαρακτηριστήκαμε ως αδιάφοροι και ανάλγητοι, και βέβαια ως ‘αυτοί που σε όλα λένε όχι’. Καλούμε όλους αυτούς που από αφέλεια, πονηριά ή βαθιά εξαχρείωση τοποθετήθηκαν έτσι να προχωρήσουν στον έλεγχο των γεγονότων, τον μόνο πραγματικό, και να υποστηρίξουν τις θέσεις τους με δοσμένη την εμπειρία αυτών των δύο εβδομάδων».

Η παράταξη τονίζει ότι θα είναι έμπρακτα δίπλα στους μαθητές «με όποιον τρόπο κρίνουμε εμείς πρόσφορο, με γνώμονα τις ανάγκες και τις δυνατότητές τους» και τονίζει ότι «η ύλη των μαθημάτων είναι αδύνατο να διδαχθεί».

«Απαιτούμε άμεσα μείωση της ύλης. Ειδική πρόβλεψη και διευκολύνσεις (μέχρι και ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση) για τις Πανελλαδικές και φυσικά να σταματήσει κάθε κουβέντα για μείωση των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» προσθέτει, μεταξύ άλλων.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα