Η Ένωση Ξενοδόχων νομού Ιωαννίνων κυκλοφόρησε ένα τηλεοπτικό σποτ, σε συνεργασία με το σωματείο των επιχειρηματιών της εστίασης, για να προωθήσει (;) τις τζαμάλες, ως αξιοθέατο και «τουριστικό προϊόν», κάτι που είναι ήδη, έτσι και αλλιώς.
Χωρίς να αμφισβητούνται οι καλές προθέσεις των φορέων που πήραν την πρωτοβουλία και των συντελεστών, το σποτ είναι ό,τι πιο κοντά σε cringe –περισσότερα για τον όρο, εδώ- θα βρείτε αυτή την περίοδο με αναφορά στην πόλη.
Στα σοβαρά της υπόθεσης, δεν είναι ούτε «αστείο», ούτε «διασκεδαστικό». Η Ένωση Ξενοδόχων είναι θεσμικός φορέας, συνομιλητής υπουργών και αυτού του τύπου οι προωθήσεις πρέπει να είναι μέρος μιας στρατηγικής, ειδικά σε κάτι τόσο επίκαιρο, και όχι απλά μια στιγμιαία ιδέα.