Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

«Ακουγόμαστε πλέον πιο πολύ…»

Εικόνα του άρθρου «Ακουγόμαστε πλέον πιο πολύ…»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/11/2022, 20:41
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Γραφείο συνεδριακού τουρισμού επιχειρεί να δημιουργήσει ο Δήμος Ιωαννιτών σε συνεργασία με άλλους φορείς, στην προσπάθεια προσέλκυσης συνεδρίων και από το εξωτερικό.

Αυτό προέκυψε από τη συζήτηση που έγινε κατά τη χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά από ερώτηση της επικεφαλής της παράταξης «Ιωάννινα_2023» Τατιάνα Καλογιάννη για τη μετακίνηση υπαλλήλων από το Πνευματικό Κέντρο στο Γραφείο Τουρισμού. Η κα Καλογιάννη κατηγόρησε παράλληλα τη δημοτική αρχή ότι δεν έχει καμία στρατηγική για τον τουρισμό.

Στο ίδιο κλίμα περίπου, ο επικεφαλής της παράταξης «Ενότητα Πολιτών» Θωμάς Μπέγκας ζήτησε να μάθει αν θα ενισχυθεί η αεροπορική σύνδεση των Ιωαννίνων και με άλλους προορισμούς του εξωτερικού, πέραν του Ισραήλ. Ο ίδιος μίλησε χαρακτηριστικά για την Κύπρο, αναφέροντας το όνομα «ενός σπουδαίου φίλου των Ιωαννίνων», τον πρώην δήμαρχο Αγίας Νάπας και νυν υπουργό Μεταφορών. Έκανε δε αναφορά και στην υπόθεση με τη Ryanair.

Ο δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ είπε ότι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους είναι συνεχείς. Στο επικείμενο ταξίδι στο Ισραήλ θα υπάρξουν συναντήσεις με εκπροσώπους εταιριών, ενώ συναντήσεις θα γίνουν την ερχόμενη βδομάδα και στο Παρίσι. Είπε ακόμα έγιναν δύο συζητήσεις με στελέχη της Ryanair η οποία από την πλευρά της θέλει να πετύχει συμφωνία-πακέτο με την Ελλάδα.  «Είναι μία διαρκής διαδικασία που έχει ως πρώτους στόχους την Κύπρο και την Γερμανία», υπογράμμισε ο δήμαρχος.

Σήμερα, η δημοτική αρχή Ιωαννίνων, με ανακοίνωσή της, επιχειρεί να αποδείξει ότι έχει στρατηγική για τον τουρισμό. Με αφορμή τη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών, αναφέρει ότι τα Γιάννενα ανακτούν το χαμένο έδαφος μετά την πανδημία. 

Καταγράφεται δε δήλωση του αρμόδιου αντιδημάρχου Γιώργου Λώλη σύμφωνα με την οποία: «…Ακουγόμαστε πλέον πιο πολύ, μας επισκέπτονται όλο και περισσότεροι, οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται και έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς». Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι τις εντυπώσεις αυτές συμμερίζεται και ο ίδιος ο δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ. Αναφορά γίνεται και στις τοποθετήσεις των ξενοδόχων, σύμφωνα με τις οποίες από τον Μάρτιο και μετά, το ποσοστό επισκεψιμότητας κυμάνθηκε σε ποσοστά 55-60%, ακόμα και το καλοκαίρι. «Ένα ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από αυτό του 2019».

Η δημοτική αρχή αναφέρεται ακόμη στην ανάγκη περαιτέρω «διεθνοποίησης» του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» τους επόμενους μήνες και κάνει γνωστό ότι, στο πλαίσιο αναβάθμισης της ιστοσελίδας του Τμήματος Τουρισμού του δήμου https://www.travelioannina.com/, θα ενταχθεί ειδική ενότητα πληροφόρησης για τους Ισραηλινούς τουρίστες.

Η αγορά του Ισραήλ αποτελεί επιλεγμένη στόχευση της πεντάμηνης ψηφιακής καμπάνιας που θα τεθεί σύντομα σε εφαρμογή από το Δήμο. Το Ισραήλ, η Γερμανία και η Γαλλία περιλαμβάνονται δε στο πρόγραμμα της «Διπλωματίας Πόλεων».

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back