Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

1,5 εκατ. ευρώ για τουρισμό «τεσσάρων εποχών»

Εικόνα του άρθρου 1,5 εκατ. ευρώ για τουρισμό «τεσσάρων εποχών»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/07/2017, 21:01
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ μέσω του νέου Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) έρχεται να διαδεχθεί το προηγούμενο ανάλογο πρόγραμμα με κόστος 1,2 περίπου εκατ. ευρώ. Ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης υπέγραψε τη σχετική απόφασης ένταξης της δράσης στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020».

Τα περί επικοινωνιακής στρατηγικής της Περιφέρειας Ηπείρου για τον τουρισμό αποτελούσαν πάντα ένα πεδίο προσδοκιών για τους τοπικούς φορείς. Το κατά πόσο απέδωσε ή όχι - και σε ποιο βαθμό- η προηγούμενη συγχρηματοδοτούμενη τουριστική πολιτική δεν είναι γνωστό, καθώς δεν έγινε ποτέ ένας δημόσιος απολογισμός. 

Για το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, το οποίο θα αφορά τα επόμενα τέσσερα χρόνια, προηγήθηκε ευρύς διάλογος με διάφορους φορείς βάσει και της εμπειρίας που υπήρχε. Τον σχεδιασμό του νέου προγράμματος τον έκανε πάντως μια μεγάλη εταιρία συμβούλων στην Αθήνα, η Planet, έναντι του ποσού των 18.000 ευρώ. Η εταιρία ανέλαβε πέρσι και τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του έργου. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Περιφέρειας Ηπείρου, ο διεθνής δημόσιος διαγωνισμός για την τουριστική προβολή της περιοχής «αναμένεται».

Όσον αφορά το σκεπτικό του νέου προγράμματος, η Περιφέρεια θέλει τα γνωστά: την προβολή της Ηπείρου ως ενός προορισμού για όλες τις εποχές, την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, τη διατήρηση των υφιστάμενων τουριστικών αγορών και την προσέγγιση αναπτυσσόμενων αγορών αλλά και την ανάδειξη των αγροδιατροφικών προϊόντων. Στο «πακέτο» του προγράμματος τουριστικής προβολής, συμμετέχει και η αξιοποίηση της πολιτιστικής διαδρομής σε πέντε αρχαία θέατρα της Ηπείρου, ένα πρότζεκτ στο οποίο η Περιφέρεια έχει επενδύσει πολλά.

Το ενδιαφέρον στοιχείο του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής είναι ότι η Περιφέρεια ανακαλύπτει επιτέλους τη σημασία των social media για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back