Αρκετούς μήνες μετά την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού για το έργο «Ζωτικό-Μπεστιά» από την οικονομική επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου (τον Ιανουάριο του 2019), ήρθε το «πράσινο φως» από το Ελεγκτικό Συνέδριο για την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο εργολάβο, την εταιρία ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Για την εξέλιξη αυτή, τη σχετική ενημέρωση έκανε η Περιφέρεια Ηπείρου, η οποία σημειώνει σε ανακοίνωσή της ότι «το έργο θα αλλάξει ολοκληρωτικά την περιοχή της Λάκκας Σούλι».
Το οδικό έργο «Ζωτικό-Μπεστιά» αποτελεί τμήμα του περίφημου άξονα «Τύρια-Σιστρούνι» που θα έρθει να συνδέσει την Εγνατία οδό με τη Λάκκα Σούλι. Με προηγούμενη εργολαβία, που ξεκίνησε το 2012, με ανάδοχο την εταιρία INTΡΑΚΑΤ και πάλι, είχαν γίνει τελικά παρεμβάσεις στα 9 χλμ. από τα συνολικά 14,5 χλμ. του άξονα «Τύρια-Σιστρούνι», συνολικού κόστους 12,5 εκατ. ευρώ, με πολλά γεωτεχνικά προβλήματα να προκύπτουν. Για την ολοκλήρωση του άξονα, η Περιφέρεια αποφάσισε να προχωρήσει σε νέα εργολαβία, με προϋπολογισμό 3,5 εκατ. ευρώ. Αρχικά, είχε επιλέξει να προχωρήσει την ανάθεση με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης (η οποία επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις).
Μετά από αντιδράσεις όμως των εργοληπτικών εταιριών, η Περιφέρεια Ηπείρου προχώρησε σε δημόσιο διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός έγινε πέρσι, με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ να δίνει τελικά μια έκπτωση 56%, ήτοι κόστος σύμβασης 1,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με παλιότερη δήλωση του περιφερειάρχη Αλέκου Καχριμάνη, το συγκεκριμένο οδικό τμήμα έχει πολύ λιγότερες τεχνικές δυσκολίες.