Oikonomou pisoi
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Τύρια-Σιστρούνι και μετά;

Εικόνα του άρθρου Τύρια-Σιστρούνι και μετά;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/10/2019, 16:06
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Η οδική σύνδεση της Εγνατίας οδού με την Πρέβεζα αποτελεί έναν σχεδιασμό πάρα πολλών ετών. Μέχρι στιγμής, ο οδικός αυτός άξονας έχει κατασκευαστεί… εν μέρει. Πρόκειται για το περίφημο τμήμα Τύρια-Ζωτικό, που βρίσκεται σε κυκλοφορία, με το τμήμα Ζωτικό-Μπεστιά να βρίσκεται στο στάδιο της υπογραφής της σύμβασης και με χρόνο υλοποίησης τα δύο χρόνια. Και ο υπόλοιπος δρόμος; Όπως έχει στιγμής, μέχρι να βρεθούν εθνικοί ή κοινοτικοί πόροι, όπως προκύπτει από την απάντηση του περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκου Καχριμάνη σε ερώτηση που κατέθεσε ο περιφερειακός σύμβουλος Σάκης Βλέτσας.

Ο κ. Βλέτσας ζήτησε να ενημερωθεί για το έργο βελτίωσης της οδού Τύρια-Σιστρούνι αλλά και για τη συνέχιση του έργου είτε προς Θεσπρωτικό είτε προς Λούρο. Για την ολοκλήρωση του τμήματος Τύρια-Σιστρούνι, απομένει ένα κομμάτι από την Μπεστιά μέχρι τη γέφυρα Μπακόλα. Για αυτό το οδικό κομμάτι, ο κ. Καχριμάνης αναφέρει ότι υπάρχει μια μελέτη προϋπολογισμού 6,5 εκατ. ευρώ… Και επί εδάφους Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας; Ο περιφερειάρχης παραπέμπει σε μια προμελέτη μέσω Θεσπρωτικού προϋπολογισμού 45 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ότι «λόγω του υψηλού κόστους, επιδιώκεται η ένταξή του σε συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα». Κάτι που λόγω του περιορισμού των υποδομών στο επερχόμενο ΕΣΠΑ, μοιάζει δύσκολο. Ο κ. Καχριμάνης βάζει στο τραπέζι όμως την εναλλακτική χάραξη μέσω Λούρου λόγω μικρότερου κόστους σε σύγκριση με τη χάραξη μέσω Θεσπρωτικού. «Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί την Περιφέρεια, έχει χαμηλότερο κόστος και εξετάζεται η δυνατότητα εξεύρεσης εθνικών πόρων» αναφέρει.

Για τον κ. Βλέτσα, το πιο κρίσιμο ζήτημα είναι να δημοπρατηθεί το τμήμα από Μπεστιά μέχρι γέφυρα Μπακόλα, ενώ εκτιμά ότι πρέπει να γίνει διαβούλευση με τους κατοίκους της Λάκκας Σουλίου για την τελική χάραξη στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back