Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Τουριστική προβολή… χριστουγεννιάτικα

Εικόνα του άρθρου Τουριστική προβολή… χριστουγεννιάτικα
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/11/2017, 14:52
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένα έργο που πολλοί το περιμένουν πώς και πώς βγαίνει… στον αέρα. Πρόκειται για τον ηλεκτρονικό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας  Ηπείρου, με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ). Από αύριο και μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου, οι ενδιαφερόμενες διαφημιστικές εταιρίες θα καταθέσουν τις προσφορές τους. Η ηλεκτρονική αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει λίγο πριν τα Χριστούγεννα, στις 22 Δεκεμβρίου. Ο «νικητής» του διαγωνισμού θα αναλάβει την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ηπείρου για τέσσερα χρόνια.

Οι κυριότερες τεχνικές τουριστικής προβολής της περιφέρειας Ηπείρου που θα υλοποιηθούν μέσω του έργου, όπως περιγράφονται στην προκήρυξη (www.php.gov.gr) , είναι η συμμετοχή σε εκθέσεις και σε επιχειρηματικές συναντήσεις, τα ταξίδια εξοικείωσης, οι υπηρεσίες αναβάθμισης δικτυακής πύλης, οι υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης των social media, η παραγωγή προωθητικού  υλικού, ο σχεδιασμός και η δημιουργία αναμνηστικών δώρων, οι υπηρεσίες προβολής σε ΜΜΕ, οι δράσεις προώθησης αγροδιατροφικών προϊόντων, οι συνδυαστικές προωθητικές εκστρατείες, οι ειδικές προωθητικές εκδηλώσεις αλλά και η δημιουργία γραφείου τουριστικής δραστηριότητας. Με μια πρώτη ματιά, είναι σαφές ότι το τουριστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Ηπείρου βάζει στο… παιχνίδι για πρώτη φορά τις ψηφιακές τεχνολογίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν ως εργαλεία τουριστικής προώθησης χαμηλού κόστους, ενώ, όπως ήταν αναμενόμενο, ένας από τους πυλώνες του προγράμματος είναι τα αγροδιατροφικά προϊόντα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πακέτο των αναμνηστικών δώρων, πέραν των γνωστών πια USB sticks, θα συμμετέχουν και φάκελοι με τοπικά βότανα.

Από την προκήρυξη γίνεται σαφές ότι η Περιφέρεια Ηπείρου θέλει να επιμείνει σε συγκεκριμένες αγορές, στις οποίες δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια, όπως είναι η Ιταλία, η Σκανδιναβία, η Γερμανία, η Μεγάλη Βρετανία αλλά και στις βαλκανικές χώρες. Όσον αφορά την εσωτερική αγορά, θέλει να επενδύσει στις περιοχές εκείνες που συνδέονται οδικά με την Ήπειρο μέσω των δύο μεγάλων πια αυτοκινητόδρομων, της Εγνατίας οδού (Βόρεια Ελλάδα) και της Ιόνιας (Αττική και Πελοπόννησος).

Για την προώθηση των τουριστικών μορφών, η Περιφέρεια, εκτός από τη στήριξη του οργανωμένου τουρισμού στα γνωστά παραθαλάσσια μέρη, δίνει έμφαση σε εναλλακτικές, θεματικές δραστηριότητες που υποστηρίζουν την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με παράλληλη αξιοποίηση διαφόρων αξιοθέατων, όπως η λίμνη των Ιωαννίνων και ο Αχέροντας, και σε συνδυασμό με τη γαστρονομία της περιοχής. Εννοείται ότι στο όλο «πακέτο» συμμετέχει και η πολιτιστική διαδρομή στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου. Κι όλα αυτά με στόχο να γίνει η Ήπειρος ένας τουριστικός προορισμός και για τους 12 μήνες του χρόνου.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back