ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Τουριστική προβολή: Μάχη για δύο

Εικόνα του άρθρου Τουριστική προβολή: Μάχη για δύο
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2018, 00:53
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Μόλις δύο είναι οι εταιρίες που θα «κοντραριστούν» για να αναλάβουν το μεγάλο πακέτο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ηπείρου για τέσσερα χρόνια.

Ο ηλεκτρονικός δημόσιος διεθνής διαγωνισμός έγινε πριν από λίγο καιρό. Αν και αναμενόταν να υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον, όπως είχε γίνει με το προηγούμενο πακέτο τουριστικής προβολής, στον διαγωνισμό συμμετείχαν τελικά δύο εταιρίες: η γιαννιώτικη Next Com και η MullenLowe, η οποία κάνει την παρθενική της εμφάνιση στην περιοχή. Η MullenLowe είναι ένας όμιλος επικοινωνίας και διαφήμισης, με έδρα το Λονδίνο και με παραρτήματα σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

O προϋπολογισμός του έργου της τουριστικής προβολής ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), με πηγή χρηματοδότησης το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020».

Οι κυριότερες τεχνικές τουριστικής προβολής που θα υλοποιηθούν μέσω του έργου, όπως περιγράφονταν στη σχετική προκήρυξη, είναι η συμμετοχή σε εκθέσεις και σε επιχειρηματικές συναντήσεις, τα ταξίδια εξοικείωσης, οι υπηρεσίες αναβάθμισης δικτυακής πύλης, οι υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης των social media, η παραγωγή προωθητικού  υλικού, ο σχεδιασμός και η δημιουργία αναμνηστικών δώρων, οι υπηρεσίες προβολής σε ΜΜΕ, οι δράσεις προώθησης αγροδιατροφικών προϊόντων, οι συνδυαστικές προωθητικές εκστρατείες, οι ειδικές προωθητικές εκδηλώσεις αλλά και η δημιουργία γραφείου τουριστικής δραστηριότητας.

Η προκήρυξη καθόριζε με σαφέστατο τρόπο ότι οι αγορές του εξωτερικού που ενδιαφέρουν την Ήπειρο, είναι η Ιταλία, η Σκανδιναβία, η Γερμανία, η Μεγάλη Βρετανία αλλά και οι βαλκανικές χώρες.


ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back