Oikonomou pisoi
ΕΛΛΑΔΑ

Τελικά ο ΟΣΕ είναι «κερδοφόρος» ή «διαχρονικά προβληματικός»;

Εικόνα του άρθρου Τελικά ο ΟΣΕ είναι «κερδοφόρος» ή «διαχρονικά προβληματικός»;
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/03/2023, 11:25
ΕΛΛΑΔΑ

Ο Κωστής Χατζηδάκης, υπουργός Εργασίας σήμερα, την 1η Ιουλίου 2019 πανηγύριζε για το έργο του στον ΟΣΕ: «Ο ΟΣΕ ήταν η πιο προβληματική επιχείρηση της Ευρώπης. Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο σχέδιο εξυγίανσής που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση της εταιρείας».


Σε μια άλλη cringe στιγμή του, έσβηνε τούρτα στην οποία απεικονιζόταν ο ίδιος ως… σούπερμαν και η τούρτα είχε τα λογότυπα των εταιριών που ο ίδιος πρωτοστάτησε στην ιδιωτικοποίησή τους. Η ιδιοκτησιακή αντίληψη, σε μια στιγμή γενεθλίων…


Σήμερα 12/3/23, ο κ. Χατζηδάκης δίνει συνέντευξη στο ΑΠΕ και ακυρώνει τον «2019 εαυτό του», λέγοντας:

«Ταυτόχρονα, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς Έλληνας που να αρνείται το γεγονός ότι όλοι όσοι κυβέρνησαν φταίνε λιγότερο ή περισσότερο για τα επίμονα προβλήματα των ελληνικών σιδηροδρόμων. Ο ΟΣΕ παραμένει διαχρονικά ένας πολύ προβληματικός οργανισμός. Γι’ αυτό και η προσπάθεια που πρέπει να γίνει εκεί, είναι σαν μία σκυταλοδρομία, το οποίο σημαίνει ότι, όσο και αν τρέξουν κάποιοι δρομείς, αν κάποιοι τρέξουν λιγότερο ή χάσουν τη σκυτάλη, τα προβλήματα παραμένουν...».

Βέβαια, ο ίδιος άνθρωπος δήλωνε το 2012 ότι δεν θα έκανε «ιδιωτικοποιήσεις στον ΟΣΕ», όπως στην Ολυμπιακή.


Όλο και περισσότερο, δίνει την εντύπωση ενός πολιτικού με καιροσκοπικές θέσεις και όχι δα καμιά σοβαρή διαχειριστική ικανότητα…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back