Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας κέρδισαν για τρίτη φορά το Ηπειρωτικό Ράλλυ, οδηγώντας όπως έπρεπε και λίγο πιο γρήγορα, το «δαιμονικό» Ford Fiesta R5 τους.
Κέρδισαν και τις οκτώ ειδικές διαδρομές του αγώνα που οργάνωσε η ΕΛΕΤΑ. Στην τελευταία ειδική κατέβασαν ακόμα περισσότερο το χρόνο, γιατί… μπορούσαν.
Έτσι, κέρδισαν και την 1η θέση στο Έπαθλο Βορείου Ασφάλτου Ελλάδος, στο οποίο μετρούσαν οι τέσσερις από τις έξι ειδικές της δεύτερης ημέρας.
«Φαίνεται ότι το Ηπειρωτικό Ράλλυ, μετά τη μεγάλη στεναχώρια που μας έδωσε πριν από τέσσερα χρόνια, μας πάει από εκεί και μετά. Είναι ένας αγώνας που τον συμπαθούμε πολύ, οι άνθρωποι είναι πολύ φιλόξενοι. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα», δήλωσε ο Γιώργος Αναπολιοτάκης.
Δεύτεροι ταχύτεροι στο σύνολο των ειδικών και δεύτεροι γενικής και στο Έπαθλο Βορείου Ελλάδος οι επίσης Κρητικοί Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με το i-race Skoda Fabia R5, οι οποίοι έκαναν έναν καλό αγώνα, έστω κι αν ουσιαστικά δεν κατάφεραν να κάνουν την ανάσα τους καυτή στην πλάτη των πρωτοπόρων. Μνεία και στον 2ο της γενικής Λευτέρη Αλυγιζάκη έκανε και ο νικητής του αγώνα, εκτιμώντας πως θα έχουν πολύ ωραίες μάχες στο μέλλον.
Στην 3η θέση γενικής οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot S16) μετά από μια δυνατή μάχη με τους Περουλάκη- Σαρρη (Mitsubishi Evo VIII) και Αυγερόπουλο- Γιαβάση (Peugeot 106 S16). Οι αδελφοί Κτιστάκη ήταν νικητές στην F2, οι Περουλάκης- Σαρρής επικράτησαν στη C2, ενώ οι Πατρινοί Αυγερόπουλος- Γιαβάσης κέρδισαν τη C5.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Νικολιδάκης- Πετούσης και Στεργιάδης- Γαζγάζης, αμφότεροι με Peugeot 106 S16, Γεροδήμος- Γρηγορίου (Opel Astra OPC), Κόρακας- Κοτσαλής (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Γορίτσας- Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X). Τα δύο Mitsubishi πήραν την 1η και 2η θέση στην κατηγορία Ν, όπου τρίτοι τερμάτισαν οι Καζανάς- Μακράκης, επίσης με ένα Evo ένατης γενιάς.
Στη C4 νικητές ήταν οι Σφίγγας-Χρονάκης (Peugeot 206), ενώ γιαννιώτικη υπόθεση ήταν η C6, όπου τον καλύτερο χρόνο σημείωσαν οι Τασούλας- Μπαζιαλέκος, ακολουθούμενοι από τους Γκουρογιάννη- Σιαφάκα, αμφότεροι με (Peugeot 106 S16).
Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Παναγιώτης Καμπύλης- Σταύρος Σταμέλος (Skoda S2000), που αν και σημείωσαν τον τρίτο καλύτερο χρόνο και στις έξι ειδικές της δεύτερης ημέρας, κατετάγησαν τελικά στην 26η θέση της γενικής κατάταξης. Αιτία ένα σκασμένο ελαστικό στη δεύτερη ειδική «Peugeot – Citroen City Cars ΕΠΕ Μάρμαρα» της πρώτης ημέρας, το οποίο αναγκάστηκαν να σταματήσουν για να το αντικαταστήσουν, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Πήραν τη 3η θέση στο Έπαθλο Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.
Άτυχοι στάθηκαν επίσης όσοι εγκατέλειψαν, με πρώτο και καλύτερο το πλήρωμα των Αντωνίου- Βίγκος, το Lancer Evo VIII των οποίων ανέβασε θερμοκρασία και εγκατέλειψε στην Ε.Δ. «Δωδώνη 1», ενώ βρισκόταν στην 3η θέση γενικής μετά τις δύο ειδικές της πρώτης ημέρας.
Από μηχανικές βλάβες εγκατέλειψαν, επίσης, οι Κωσταγιάννης- Τσιλόγλου (Zastava Yugo» και Ι. Λεοντάρης- Κ. Δήμος (Renault Clio Williams) στην Ε.Δ. «Δωδώνη 1», Γ. Δήμου- Γ. Κυριαζής (VW Polo) μετά τη «Δωδώνη 1», Μάνος Αλεξανδρης- Δημήτρης Αμαξόπουλος (Peugeot 206 RC) μετά την ολοκλήρωση της Ε.Δ. «Δωδώνη 2», Μανώλης Νηστικάκης- Στάθης Νηστικάκης (Citroen Saxo VTS) στην Ε.Δ. «guru cafe Κωστάνιανη 2» και οι Βασίλης Σιούλης- Άγγελος Πανουσάκος (Renault Clio 16S) στην Ε.Δ. «Δωδώνη 3».
Εξόδους είχαν και εγκατέλειψαν τον αγώνα οι Ιωάννης Γαλάνης-Χρήστος Θεοφανίδης (Renault Clio Sport 2.0) στην Ε.Δ. «guru cafe Κωστάνιανη 1», Παναγιώτης Κονδύλης- Αντώνης Σταμόπουλος (Peugeot 106 S16) στην Ε.Δ. «Δωδώνη 2», καθώς και οι τοπικοί Δημήτρης Παπαδιώτης- Αριστοτέλης Κωστανάσιος (Renault Clio 16S), επίσης στην Ε.Δ. «Δωδώνη 2», όπου έχασαν έναν τροχό μετά από χτύπημα εκτός διαδρομής και δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν. Tο γιαννιώτικο πλήρωμα έκανε τον 4ο και τον 5ο καλύτερο χρόνο στις δύο ειδικές που πρόλαβε να αγωνιστεί.
(photo credits Photo R Press)