Ούτε έξι ούτε οκτώ αλλά 19,2 εκατ. ευρώ προβλέπονται για την κατασκευή του δρόμου στη Λάκκα Σούλι, μέχρι τη γέφυρα Μπακόλα, τα όρια του νομού Ιωαννίνων.
Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, ο περιφερειάρχης Ηπείρου ανακοίνωσε ότι ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννης Τσακίρης υπέγραψε απόφαση για χρηματοδότηση ύψους 19.214.000 ευρώ για το έργο που φέρει τον τίτλο «Κατασκευή επαρχιακής οδού Ζωτικό-Σιστρούνι έως γέφυρα Μπακόλα».
Ο οδικός άξονας Τύρια-Σιστρούνι-Γέφυρα Μπακόλα (όρια νομού Ιωαννίνων) είναι μια υπόθεση-σίριαλ. Καταρχάς, χρειάστηκαν επτά χρόνια και 12,5 εκατ. ευρώ (με συνεχείς αναθεωρήσεις) για να γίνει το τμήμα Τύρια-Ζωτικό. Τη σκυτάλη πήρε πριν από έναν μήνα το τμήμα «Ζωτικό-Μπεστιά», με την ίδια ανάδοχο εταιρία, την Ιntrakat, να αναλαμβάνει, μετά από διαγωνισμό, να υλοποιήσει το έργο με κόστος σύμβασης 1,5 εκατ. ευρώ.
Και ξαφνικά εγκρίθηκαν 19,2 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, στις αρχές Οκτωβρίου, ο ίδιος ο κ. Καχριμάνης, σε γραπτή του απάντηση προς τον ανεξάρτητο περιφερειακό σύμβουλο Σάκη Βλέτσα, σημείωνε: «Για το τμήμα Μπεστιά-Σιστρούνι-Γέφυρα Μπακόλα (δρόμος αναδασμού ΤΕΡΝΑ προς Πολυστάφυλο), υπάρχει μελέτη με προεκτιμώμενο προϋπολογισμό 6,5 εκατ. ευρώ» (διαβάστε την απάντηση εδώ). Σημειωτέον ότι ο τίτλος του έργου που υπέγραψε ο κ. Τσακίρης είναι: «Κατασκευή επαρχιακής οδού Ζωτικό-Σιστρούνι έως γέφυρα Μπακόλα».
Σε επικοινωνία του Τύπου Ιωαννίνων με τον κ. Καχριμάνη, ο τελευταίος ανέφερε ότι το έργο περιλαμβάνει και «παράπλευρες οδούς».
- Μια φορά κι έναν καιρό, πριν 15 χρόνια…Τύρια-Σιστρούνι, ο δρόμος που κατασκευάζεται από το 2011 και που προς το παρόν δεν φτάνει στο Σιστρο...
- Τελικά, δεν ήταν και τόσο επείγον…Ζωτικό-Μπεστιά: Ανοιχτή δημοπρασία κι όχι διαπραγμάτευση για το οδικό τμήμα
- Τύρια-Σιστρούνι και μετά;Εναλλακτική χάραξη εξετάζει η Περιφέρεια Ηπείρου επί των εδαφών της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας